שטורם גראץ הגישה לתורג'מן הצעה, קפילוטו ואראל נשארים

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | ערן לוף

הבלם חתם למרות הצעה מהולנד, הקשר הגיע להבנות מול הפועל חיפה וחוזהו יוכפל. כץ: "שמח שהם ממשיכים". נציגיו של החלוץ, שמעוניין לצאת לאירופה, שוחחו עם ראשי הקבוצה האוסטרית והשחקן צפוי להחליט עד סוף השבוע

(גודל טקסט)

למרות הצעה מהולנד, ניסו קפילוטו חתם הערב (שלישי) לשנתיים נוספות בהפועל חיפה. גם הקשר גל אראל סיכם באופן רשמי לשנתיים נוספות והחתימה צפויה להתבצע בימים הקרובים. לאחרונה כזכור גם דור מלול וגבריאל תמאש הבטיחו את הישארותם בצד האדום של הכרמל.

במחזיקת הגביע מרוצים מכך שהצליחו להשאיר את השניים. קפילוטו ירוויח כ-140 אלף דולר לעונה. אראל, שהצטרף ביום האחרון של מועד ההעברות והיה בזמנו חלק מקבוצה המנודים של הפועל עכו, יכפיל את שכרו מאחר וחוזהו היה נמוך. 

יואב כץ אמר: "כפי שהבטחנו, אנחנו משאירים את מרבית הסגל שהוביל אותנו להצלחות בעונה האחרונה. ניסו וגל הם שחקנים חשובים ביותר מקצועית וחברתית במועדון ואני שמח שהם ממשיכם איתנו".

ניסו קפילוטו הנרגש: "אני מודה ליואב כץ ולניר קלינגר על האמון. אני שמח להמשיך במועדון יחד עם החברים שלי לקבוצה והצוות הנפלא שיש פה. מקווה להמשיך בדרך שהתחלנו בעונה שעברה ולהמשיך לשמח את האוהדים שלנו".

בנושא אחר, לספורט1 נודע ששטורם גראץ האוסטרית רוצה לצרף את אלון תורג'מן. ראשי הקבוצה כבר שוחחו עם נציגיו של השחקן והציעו לו חוזה לשלוש שנים. החלוץ הצהיר לא אחת כי ברצונו לשחק באירופה ונראה כי ההצעה משטורם גראץ היא הרצינית ביותר עד כה והחלוץ צפוי להיענות להצעה עד סוף השבוע. אם יחליט להישאר בסופו של דבר בישראל, לא מן הנמנע כי ימשיך בהפועל חיפה.


נשאר בבית. גל אראל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי