לוזון מתמקד בצירוף שחקנים ישראלים, אלי אלבז מועמד

אלי אלבז
אלי אלבז | אפולון סמירניס, רשמי

החלוץ סיים את חוזהו באפולון היוונית ושמו הוזכר כחיזוק אפשרי. מהמועדון הובהר לכל מי שמחזיק בחוזה: עליכם להתייצב לאימונים. ז'אורז'יניו וקלאודמיר יעזבו?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפתח בעוד כשבועיים את אימוני העונה החדשה ותחל בהכנות לקראת סיבוב המשחקים הראשון במוקדמות הליגה האירופית, שיערך ב-12 ביולי.

בשלב זה מתמקד המאמן החדש גיא לוזון, בהשלמת סגל השחקנים ובשל העובדה שנכון לעכשיו רשומים בקבוצה שבעה שחקנים זרים, ההתמקדות היא במציאת שחקני רכש ישראלים, שימלאו את מקומם של אלה שעזבו. לספורט1 נודע שאחד השחקנים שנמצאים על הכוונת של בית"ר, הוא החלוץ אלי אלבז, ששיחק בשנה האחרונה באפולון סמירני מהליגה הראשונה ביוון. אלבז, סיים את חוזהו והפך בסיום העונה לשחקן חופשי.

בגיזרת הזרים אין כרגע כל חדש וכפי שכבר פורסם, מהמועדון הועבר מסר חד משמעי לכל מי שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, או שנמסר לו שהאופציה עליו תמומש, כי עליו להתייצב לפתיחת האימונים.

לאנטואן קונטה ומרסל הייסטר, יש חוזה לעונה הבאה. קרלוס קוויאר הוחתם לאחרונה ולאריק סאבו ויאקוב סילבסטר נמסר שהאופציה עליהם מומשה. השניים היחידים שנמצאים בחוסר וודאות הם הקשרים קלאודמיר וז'אורז'יניו, שטרם קיבלו הודעה לגבי העונה הקרובה.


קלאודמיר פריירה. יעזוב את המועדון? (דני מרון)

בתוך כך, אין עדין כל חדש בנוגע לעתידו הכלכלי של המועדון. הבעלים אלי טביב שוהה במיאמי וטרם העביר את דרישותיו הכספיות בנוגע למכירת המועדון. נציג הבעלים אלי אוחנה, שמנהל כעת בעצמו את המועדון ונמצא בקשר רציף עם ראש העיר ניר ברקת, עדין לא יודע איזה תקציב יעמוד לרשותו, לקראת העונה הקרובה.

אמש הגיעו כמה עשרות אוהדים, למחות שוב מול ביתו של טביב בכפר שמריהו וכן מול החנות של אשתו, דנה אשכנזי, בקניון בהרצליה. למרות המסרים שמגיעים מכיוונו של טביב, על כך שהפגנות מול ביתו, רק יקשיחו את עמדותיו עוד יותר, נחושים אוהדי הקבוצה שלא להרפות במאבקם מול הבעלים, עד אשר יסכים למכור את הקבוצה ולעזוב את המועדון.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי