בידיים שלו: אם קורהוט יתגמש, הפועל חיפה תפעל לצרפו

מיהאי קורהוט
מיהאי קורהוט | אריאל שלום

המגן, שמחזיק בשתי הצעות מהונגריה, הוצע להפועל חיפה אך עלותו הגבוהה מהווה בעיה ובאר שבע לא מתכוונת להשתתף בשכרו. משפחתו, לטענת מקורביו, רוצה להישאר בישראל. גאדיר וגוזלן מועמדים להחליף את תורג'מן

(גודל טקסט)

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה ואמש (שישי) זה הפך לרשמי: אלון תורג'מן, מלך שערי הפועל חיפה בעונה החולפת בצוותא עם עדן בן בסט, חתם באוסטריה וינה. בצד האדום של הכרמל ידעו מלכתחילה שהסיכויים להשאירו נמוכים מאוד וכעת הם יצטרכו לפגוע בינגו בעמדת החלוץ ובעמדת המגן השמאלי לאור עזיבתו של שמואל שיימן להפועל באר שבע.

ניר קלינגר, שעקב אחרי ההתפתחויות בנוגע לשני השחקנים, צפוי להחליט בקרוב באיזו עמדה מהשתיים הוא רוצה להביא שחקן זר. מיהאי קורהוט מהפועל באר שבע הוצע לקבוצה, אך עלותו גבוהה עבור הפועל חיפה ובבאר שבע, לפחות בשלב הזה, לא מתכוונים להשתתף בתשלום שכרו. בסביבתו של המגן ההונגרי סיפרו שהוא מחזיק בשתי הצעות מקבוצות בכירות בליגה ההונגרית אבל משפחתו, לטענת מקורביו, מעוניינת להישאר בישראל. אם קורהוט יסכים להתגמש, הפועל חיפה תפעל לצרפו.

אפשרות נוספת שעלתה היא חן דילומני, אך בשל העובדה שהפועל חיפה תשחק בעונה הקרובה באירופה ובמועדון רוצים להמשיך להיאבק בצמרת הגבוהה, הביאה את ראשי המועדון להחלטה שהם חייבים להביא מגן בכיר ממנו. שני השמות שעלו כמועמדים להחליף את אלון תורג'מן הם שובל גוזלן ומוחמד גאדיר. כפי שפירסמנו כבר אמש, רועי שוקרני סיכם את תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום בתחילת השבוע באופן רשמי.


יישאר בישראל? קורהוט (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי