חודשיים אחרי הסיכום: דני עמוס חתם על החוזה בנתניה

דני עמוס
דני עמוס | דני מרון

השוער בן ה-31 שזכה להצעות מקבוצות בכירות בקפריסין יישאר צהוב. חתם לעונה אחת ללא אופציה להארכה. דראפיץ' וברדה רוצים לצרף את רז כהן מכפר סבא. גם הפועל ת"א בעניין

(גודל טקסט)

שוער מכבי נתניה בעונה האחרונה, דני עמוס, חתם בימים האחרונים באופן רשמי על חוזה לעונה נוספת במועדון באמצעות סוכנו אבי נמני. השוער בן ה-31, שסגר את אחת מעונותיו הטובות בקריירה, כבר סיכם על המשך דרכו לפני קרוב לחודשיים, אך עניין החתימה התעכב כשברקע, הוא זכה לחיזורים ממספר קבוצות בליגה הקפריסאית הבכירה, כפי שפרסמנו בתחילת השבוע שעבר.

לאחר הפרסום, בנתניה מיהרו להחתים את השוער על החוזה החדש, שיהיה כאמור חוזה לעונה אחת, ללא אופציה לעונה נוספת. בסוף השנה הצדדים יצטרכו לדון על המשך דרכו של השוער.

מלבד החתמתו של עמוס, בקבוצה ינסו להאיץ בקרוב את החתמתם של מספר שחקני רכש כשבראשם דודי טוויטו, שמיועד לעמדת המגן השמאלי והקשר גבי קניקובסקי. שם נוסף אשר זוכה למעקב הוא הקשר רז כהן. השחקן בן ה-24 סומן כבר לפני שנתיים ככישרון מבטיח במדי הפועל כפר סבא, אך עם ירידת קבוצתו לליגה השנייה, התקדמותו נעצרה. העונה, הוא נפצע במהלך העונה ולא שיחק מאז פברואר, אך לאור מדיניות נתניה לבחור בישראלים כשרוניים בעלי פוטנציאל, הוא נלקח בחשבון.

לאחרונה, הקשר שוחח ללא קשר עם בעלי המועדון יצחק שום ודרש לקבל הבהרות לגבי ההמשך, כאשר הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אבל מעוניין לשחק בליגת העל. גם הפועל ת"א עוקבת אחרי ההתפתחויות בעניין כהן.


עמוס. חתם לעונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי