מהראן ראדי למקורביו: רוצה לשחק בהפועל תל אביב

מהראן ראדי
מהראן ראדי | מאיר אבן חיים

הקשר שעזב את הפועל באר שבע מעוניין לחתום בקבוצתו של קובי רפואה, אולם הובהר לו על ידי ראשי המועדון כי יהיה עליו להתגמש בדרישותיו הכספיות

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה בסוף השבוע על החתמתו הרשמית של החלוץ רועי זיקרי, ולקראת תחילת האימונים ב-1 ביולי וההמראה למחנה האימונים בפולין שבוע לאחר מכן מקווה קבוצתו של קובי רפואה לצרף עוד שישה שחקנים לפחות.

אחד השמות הבולטים אותם ירצה רפואה לצרף הוא מהראן ראדי, הקשר שנפרד בשבוע שעבר מהפועל באר שבע אחרי שלוש שנים רצופות. הקשר סיפר למקורביו כי הוא מעוניין לשחק בהפועל תל אביב ולאחר בדיקות שעשו אנשי המועדון הובהר להם כי דרישתו הכספית של ראדי היא 200 אלף דולר לעונה, סכום שבהפועל תל אביב לא מתכוונים לשלם לשום שחקן למעט עומר דמארי.

אנשי הפועל תל אביב הבהירו לראדי כי יהיה עליו להתגמש ולרדת בדרישות הכספיות בשביל להצטרף למועדון, אך בכל מקרה השיחות עם הקשר יימשכו. במקביל ממתינים בחודורוב להתפתחויות מול ראשי לייפציג הגרמנית, עמם מתקיים מו"מ לצירוף דמארי באמצעות נציגיו של החלוץ.


מהראן ראדי. עשוי לשוב לתל אביב, הפעם להפועל אחרי שלוש אליפויות במכבי (אודי ציטיאט)

נושא הקשר ברזילאי ז'אורז'יניו מבית"ר ירושלים, בהפועל תל אביב ימתינו לשחרורו מהבירה מכיוון שאין רצון לשלם עבור התרת חוזהו. בנוסף גם קשר הפועל כפר סבא רז כהן מועמד לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי