מכבי ת"א רכשה את הכישרון הצעיר מייקל צ'ילאקה

מייקל צ'ילאקה
מייקל צ'ילאקה | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

בלם מכבי קביליו יפו בן ה-18 חתם לשלוש שנים וישחק ככל הנראה בקבוצת הנוער בשלב הראשוני. ואן לייבן: "שחקן שבנוי טוב עם מנטליות נכונה". מנספורד: "ממשיכים לאתר כישרונות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רכשה את הבלם הצעיר מייקל צ'ילאקה, שחקנה בן ה-18 של מכבי קביליו יפו. צ'ילאקה, יליד פברואר 2000, שיחק העונה בקבוצה הבוגרת של יפו בליגה א' דרום ואף כבש שני שערים. הוא התאמן עם הצהובים במהלך העונה והיה מבוקש גם על ידי קבוצות אחרות מליגת העל, ביניהן מכבי נתניה, קריית שמונה ואשדוד. יפו תקבל דמי העברה בהתאם למשתנים שונים והסכום עשוי להגיע למאות אלפי שקלים.

צ'ילאקה, בן לאב ניגרי ואם ישראלית, נחשב לכישרון חתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. הוא ישחק בשלב הראשוני בקבוצת הנוער ובהתאם להתקדמותו ישקלו הצהובים האם לקדמו לסגל הבוגר או להשאילו. במכבי ת"א הפגינו שביעות רצון גדולה מכך שהצליחו לשים יד על הכישרון.

פטריק ואן לייבן המנהל הטכני של מחלקת הנוער אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "מייקל הוא שחקן שאיתרנו משחק כבר בגיל 17 בקבוצת בוגרים בליגה השלישית ומחלקת הסקאוטינג שלנו המשיכה לעקוב אחר ההתקדמות שלו מאז. הזמנו אותו למבחנים והוא שיחק גם משחק ידידות במדי קבוצת הנוער והרשים. הוא שחקן שבנוי טוב עם מנטליות נכונה ורצון ללמוד ולקדם את קריירת המשחק שלו. כולנו מאמינים כי מייקל יעשה זאת במכבי ויהיה לו תפקיד משמעותי בקבוצת הנוער בעונה הקרובה".

המנכ"ל בן מנספורד הוסיף: "אני שמח שמייקל החליט להצטרף למכבי. מחלקת הנוער לא רק מפתחת את הכישרונות שלנו אלא גם ממשיכה לאתר את השחקנים הצעירים המוכשרים ביותר בישראל. מייקל התאמן איתנו תקופה קצרה בתחילת העונה והמשכנו לעקוב אחר ההתקדמות שלו. למייקל היתה עונה מצוינת במדי קביליו יפו שהחמיצה במעט את העלייה. ברצוני להודות למכבי קביליו יפו על המקצוענות שגילו במהלך המשא ומתן להעברתו של מייקל אלינו. ברוך הבא למכבי, מייקל".


צ'ילאקה. חתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות (מכבי תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי