שובל גוזלן חתם לשנתיים במכבי נתניה: מצאתי בית חם

שובל גוזלן
שובל גוזלן | מכבי נתניה

החלוץ בן ה-24 נפרד מקריית שמונה אחרי שנה וחצי ונמכר לקבוצה של אייל סגל. הפך לרכש הראשון של דראפיץ' וברדה הקיץ: "מחכה להתחיל את העונה". גם המגן דודי טוויטו הצטרף: "מגיע לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי"

(גודל טקסט)
רכש ראשון למכבי נתניה לקראת העונה הבאה. הקבוצה הודיעה על החתמתו של שובל גוזלן שחתם לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות לאחר שכרטיסו נרכש מעירוני קריית שמונה. גוזלן אמר לאתר הרשמי של נתניה: "שמח ומאושר לחתום במועדון כמו מכבי נתניה, מאמין שמצאתי בית חם. מודה לבעלים ולמנכ"ל ומחכה להתחיל את העונה עם החברים החדשים".


כבר לפני כחודש פרסמנו שגוזלן יעזוב את קריית שמונה, בשל רצונו של המאמן חיים סילבס להחתים חלוץ ישראלי. הקרייה התחימה את שמעון אבוחצירה וגוזלן, שהיה מבוקש גם בהפועל חיפה ובהפועל רעננה, נמכר לנתניה. אגב, בעקבות מערכת היחסים הטובה בין שרצקי לבעלי מכבי נתניה, אייל סגל, ויתר הראשון על החתמת חגי גולדנברג.


גוזלן בן ה-24 הבקיע בעונה שעברה שבעה שערים ב-28 הופעות ליגה במדי הקרייה. הוא פתח את העונה מצוין, אך מעמדו נחלש בהמשך. החלוץ שגדל במכבי חיפה עבר בקריירה גם בהפועל ת"א ורעננה עד שעבר לקרייה בינואר 2017 ובהמשך נרכש על ידה.


שחקן נוסף שהצטרף לקבוצה מעיר היהלומים היום הוא המגן דודי טוויטו ששיחק בהפועל עפולה ובאמצעות סוכנו גלעד קצב חתם במועדון לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות. "שמח להגיע למכבי נתניה תחת סלובו ושי", אמר השחקן. "מחכה לפגוש את הקהל והחברים לקבוצה. מגיע לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי". 



טוויטו, 23, גדל בהפועל באר שבע ועבר גם במכבי פתח תקווה ומכבי שעריים. אשתקד כבש ארבעה שערים ב-33 הופעות ליגה במדי הפועל עפולה איתה שיחק בפלייאוף העליון בלאומית. טוויטו היה קרוב למכבי נתניה כבר בינואר, אבל אז דרש עפולה דמי העברה והעסקה פוצצה. כעת הוא מצטרף כשחקן חופשי. 





מכבי נתניה נפרדה עד כה מאלחסן קייטה, דן גלזר ורמזי ספורי שסיימו את תקופת ההשאלה. ניקו אולסק מועמד לעבור למכבי חיפה, ערן לוי נמצא בשלב זה בנתק מהקבוצה ואילו דיא סבע מחפש קבוצה באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי