קבוצה צרפתית עוקבת אחרי אלי דסה, שייפגש עם מנספורד

אלי דסה
אלי דסה | אריאל שלום

המגן קיבל ממכבי תל אביב הצעה חדשה לחתום לחמש שנים נוספות. נציג יגיע לצפות בו במשחק הידידות נגד ארגנטינה. גורם בקבוצה: "הקבוצה מחבקת אותו, אבל אין יותר חוזי עתק". בוגרי מחלקת הנוער יצטרפו לאימונים

(גודל טקסט)

מגן מכבי תל אביב אלי דסה קיבל בשבוע שעבר הצעה חדשה מראשי המועדון לחתום על חוזה חדש למשך חמש שנים, עם אופציה להמשיך לעונה נוספת. על פי גורמים הקשורים למהלך, ההצעה הכספית החדשה מדברת על חוזה של כ–400 אלף יורו לעונה, בלי לכלול את המענקים הרגילים על אליפות, גביע המדינה ואירופה.

דסה נכנס עכשיו לעונה האחרונה בחוזהו, שאחריה יהפוך לשחקן חופשי. המגן שוקל את ההצעה והוא אמור להיפגש עם המנכ"ל בן מנספורד שאמור לשוב מחופשה בארצו ועם ברק יצחקי שהצטרף לצוות הניהולי.

מועדון בליגה הצרפתית, שעקב אחרי דסה במספר משחקים, אמור לשלוח נציג מטעמו למשחקה של נבחרת ישראל בשבת נגד ארגנטינה. מכבי תל אביב עדיין לא הודיעה לדסה, אשר דרש לפני מספר חודשים חוזה של למעלה מ–800 אלף דולר לעונה, את תג המחיר למכירתו הקיץ. גורם במועדון אמר: "ההחלטה הסופית היא של אלי והוא יודע שמכבי תל אביב מחבקת אותו, אבל אין יותר חוזים בנוסח הענק שהיו בעבר".

סגל הקבוצה מונה עכשיו 15 שחקנים אליהם יצטרפו עד תחילת האימונים לפחות 15 שחקנים מושאלים ושלושה בוגרי מחלקת הנוער פאדי נג'אר, תומר אלטמן ואילון אלמוג. בקבוצה מאמינים כי המו"מ המתנהל מול אריאל הרוש, עומר ורד, מאור קנדיל וגדי קינדה יבשיל עד היציאה למחנה האימונים בפולין.


אריאל הרוש. מאמינים שהמו"מ יבשיל בקרוב (דני מרון)

המאמצים למכירתם של וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' נמשכים ועל פי הידוע כעת המועדון מתקשה לקבל את הסכום של שישה מיליון יורו על כל אחד מהם. יש מועדונים אירופיים אשר מוכנים לשלם סכום של עד שני מיליון יורו. המאמן החדש ולאדן איביץ' מבקש לצרף שני בלמים ושני קשרים בשלב ראשון לפני מכירתם העתידית של קיארטנסון וראיקוביץ'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי