יואב כץ: אעלה את האופציה של טל בן חיים בפני הצוות המקצועי

בן חיים הבלם
בן חיים הבלם | אריאל שלום

בעלי הפועל חיפה אישר התעניינות בבלם ששוחרר אתמול רשמית ממכבי תל אביב, כחלק מהרצון לבנות סגל רחב לקראת ההשתתפות במוקדמות הליגה האירופית. מירקו איבנובסקי המקדוני לא יצטרף

(גודל טקסט)

לאחר ההצלחה בעונה האחרונה ולאור העובדה שהפועל חיפה תשחק בקיץ הקרוב במוקדמות הליגה האירופית, במועדון מעוניינים לבנות סגל רחב שיוכל לשחק ולהצליח במספר מסגרות. בין השאר במועדון הביעו עניין בחיזוק של בלם מכבי תל אביב טל בן חיים, שאתמול נודע כי הוחלט שלא להאריך את חוזהו.

בחיפה הביעו עניין בבן חיים כבר בעונה שעברה וכעת ישמחו לקלוט, במטרה שיהווה תוספת כוח משמעותית למרכז ההגנה וייתכן שגם לסייע לקישור האחורי. הבעלים יואב כץ הודה בהתעניינות ואמר: "אעלה את האופציה של בן חיים בפני הצוות המקצועי".

בנוסף, בקבוצה מקווים להודיע בקרוב על החתמתו של הקשר רועי שוקרני מהפועל רעננה שכבר סיכם את תנאיו. שחקן נוסף שצפוי להצטרף הוא המגן חן דילמוני שינסה לתפוס את המשבצת של שמואל שיימן שעזב להפועל באר שבע.


טל בן חיים מל ורמוט. יחדיו בעונה הבאה? (ערן לוף)

במקביל בחיפה ממשיכים לעשות מאמצים להישארותו של הקשר המולדבי ראדו גינסארי. כץ שוחח אתמול מספר פעמים גם עם השחקן וגם עם סוכנו ג'קי דהאן ומקווה כי הצדדים יגיעו לכדי סיכום. כץ: "אני אופטימי ומאמין שגינסארי ימשיך אצלנו". לעומת זאת, האופציה של החלוץ המקדוני מירקו איבנובסקי ירדה מהפרק ובהפועל חיפה ינסו למצוא אופציה חלופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי