גורם במכבי חיפה: עשינו הכל כדי שמאור בוזגלו יישאר בקבוצה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

במועדון הופתעו מהודעתו של יעקב, אביו של הקשר, על כך שהם בוחרים לעזוב: "הצענו קרוב ל-400 אלף דולר, הוא יכול היה להרוויח יותר". אלאך נמצא באירופה בחיפוש אחר קשר אחורי

(גודל טקסט)

כעס גדול בקרב אנשי מכבי חיפה על ההודעה של מאור ויעקב בוזגלו, שבאמצעות הפייסבוק בישרו אמש על החלטת השחקן שלא לקבל את הצעת מכבי חיפה וכמובן שלא ישחק בקבוצה בעונה הקרובה. כזכור, אביו של השחקן הוציא אתמול את ההודעה לפיה הסביר כי בחר שלא לשחק העונה במכבי חיפה מכיוון שהרגיש כי מבחינה מקצועית, מאור צריך לחזור לשחק בקבוצה עם פחות לחץ. אחיו של מאור, אוהד, אף אמר אתמול לספורט1 : "הרגשנו שהצוות המקצועי לא בונה עליו ולכן החלטנו שצריך ללכת על משהו אחר".

במועדון הביעו זעם גדול הבוקר וטענו כי הקבוצה נענתה לכל הפניות והרצונות של השחקן ואביו ואף העמידה לרשותו את כל התנאים כדי לחזור בריא למגרשים ובוזגלו בחר שלא להמשיך בקבוצה. "יענקל'ה שחר עשה מעל ומעבר עבור מאור, אם זה בטיפולים הראשונים עוד לפני חזרתו מהפציעה הראשונה ולבטח בפציעה השנייה כאשר העמיד לרשותו את הרופא הטוב ביותר ואת התנאים הטובים ביותר", אמר גורם במכבי חיפה והוסיף, "בוזגלו קיבל הצעה של קרוב ל-400 אלף דולר בסיס כולל בונוסים על משחקים, כך שיכול היה להרוויח יותר. עשינו הכול כדי שיישאר. הוא ירק לנו בפרצוף".

גם בקרב האוהדים הביעו הפתעה גמורה מההודעה של השחקן ואחד האוהדים אמר הבוקר: "מי שלא רוצה לשחק במכבי חיפה אז לא צריך. בוזגלו חיפש כל תירוץ בכדי לא להיות אצלנו". בינתיים בחיפה ממשיכים לעסוק בתוכניות לעונה הבאה והמנהל הטכני מו אלאך שסיים חופשה קצרה בהולנד יצא למספר מקומות באירופה בכדי לפגוש סוכנים במטרה להחתים מהר ככל שניתן קשר אחורי בכיר. בחיפה מקווים כי הקשר יחתום בשבועיים הקרובים.


מאור ויעקב בוזגלו אחרי הניתוח האחרון (פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי