הבחירות לתפקיד יושב ראש ההתאחדות עשויות להידחות

משרדי ההתאחדות
ההתאחדות לכדורגל | עדי אבישי

בעקבות פסילתו של המועמד היחיד לתפקיד שינו זוארץ, הוגשה לבית הדין העליון עתירה דחופה להארכת המועד להצעת מועמדות. ישנה גם האפשרות שהבחירות שיועדו ל-30.7.18 יידחו

(גודל טקסט)

הבחירות לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אמורות היו להיערך בסוף החודש הבא, ב-30.7.2018, אולם בעקבות פסילתו של המועמד היחיד לתפקיד, שינו זוארץ שנמצא בעל זיקה בשנתיים האחרונות לפחות לאחת מקבוצות ליגת העל, הגישה הבוקר (רביעי) ההתאחדות לכדורגל לבית הדין העליון עתירה דחופה כדי לדחות את המועד להגשת מועמדות, כשקיימת גם האופציה כן לדחות את הבחירות עצמן.

בעתירה מבהירה ההתאחדות כי המועד להגשת מועמדות חלף וכי יש להניח שמועמדים פוטנציאליים נמנעו מלהציג את מועמדותם בשל שיעור התמיכה הכמעט מוחלט בזוארץ. כעת, לאחר שמועמדותו נפסלה על ידי ועדת הכשירות, סבורים בהתאחדות שמועמדים חדשים ירצו להתחרות על התפקיד, כשבין השאר הוזכרו צביקה רוזן ואיציק קורנפיין.

בעתירה שהוגשה מציינת ההתאחדות שכעת ישנן שתי אפשרויות הנמצאות על הפרק: הראשונה היא לדחות את מועד הבחירות ובהתאם לאפשר למועמדים נוספים להציג את מועמדותם, ואפשרות נוספת היא להאריך את מועד הגשת המועמדות לתפקיד היו"ר עד ל-1.7.2018, כך שהבחירות יוכלו להיערך כמתוכנן ויהיה כחודש להיערכות משנקבעו המועמדים הסופיים. עם זאת, הובהר כי משתי האפשרויות המועדפת היא להשאיר את מועד הבחירות על כנו ורק לאפשר הגשת מועמדות עד תחילת חודש יולי.


עופר עיני. הבחירות להחלפתו יידחו? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי