דרישות כספיות מונעות הגעת ישראלים בכירים להפועל ת"א

מהראן ראדי
מהראן ראדי | דני מרון

למהראן ראדי וז'אורז'יניו הובהר כי במועדון ישלמו העונה שכר של עד 120 אלף דולר. לאחר שהתברר שלא ימשיך במכבי חיפה, בוזגלו על הכוונת, נמשכות השיחות עם לייפציג לגבי דמארי. ידין שוקל שתי הצעות מקפריסין

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב יפתחו את האימונים רק בראשון ביולי ונכון לעכשיו סגל השחקנים של המאמן קובי רפואה כולל כ – 12 שחקנים בלבד כשמהלכים להחתמתם של שחקנים בכירים ישראלים וזרים נתקלים בקשיים בעיקר בנושא הדרישות הכספיות של השחקנים אותם רוצים בצוות המקצועי.

בין השאר מדובר במהארן ראדי, ז'אורזי'יניו, עומר דמארי ושני שחקנים זרים שהמו"מ מולם כשל כבר לאחר השיחות הראשוניות. במועדון הבהירו לשחקנים כי שכר של 200 אלף דולר לא ישולם העונה והציעו 120 אלף דולר. בקבוצה ממתינים לעומר דמארי שיגיע להסכמה לגבי השחרור מלייפציג כדי להיכנס איתו למו"מ כספי. גורם בהפועל תל אביב טען כי השחקנים והסוכנים מתבלבלים בין מכבי להפועל תל אביב בדרישות הכספיות.

השם החם שעלה ביממה האחרונה הוא של מאור בוזגלו, כשבמועדון האדום אישרו כי התקיימו לפחות שתי שיחות בנושא. הצוות המקצועי של האדומים והאוהדים היו שמחים לראות את השחקן מגיע למתחם חודורוב וסוגר מעגל לאחר שאביו יעקב שיחק בבלומפילד עבור האדומים בשנות השבעים.

מאור בוזגלו. ישחק באדום בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)
מאור בוזגלו. ישחק באדום בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)

בהפועל ת"א מבינים כי מאור בוזגלו ייתן דחיפה ענקית לרכישת מנויים ויהיה חשוב בפן המקצועי. נושא השכר של בוזגלו מוכר היטב למועדון והמהלך עשוי להתקדם אם יהיו גורמים עסקיים או ספונסרים אשר יהיו מוכנים להשתתף בנושא השכר.

מי שלא ימשיך בסגל הקבוצה בעונה הוא הקפטן אביחי ידין, שכזכור דרכו בקבוצה הגיעה לסיומה בטונים צורמים. נכון להיום, הקשר בן ה-31 שוקל שתי הצעות מהליגה הקפריסאית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי