נערך דיון שני בין קאניוק למכבי פ"ת, לא הושגה פשרה

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אריאל שלום

הבורר תגר ניסה להימנע מלהגיע לשלב הבוררות, אך לאחר שני הדיונים הצדדים ייפגשו לשלב ההוכחות במהלך החודש הבא. בינתיים, ארבלזה לוחץ על הקשר שמחזיק בחוזה בפחטקור לשוב לקבוצה

(גודל טקסט)

הדיון המקדמי השני בבוררות בין גידי קאניוק לבין מכבי פתח תקווה נערך היום (חמישי) בשעות הצהריים במשרדו של הבורר עורך הדין עמיאל תגר. כזכור, המלאבסים תבעו את השחקן על סך כחצי מיליון יורו בגין התחייבותו, שכשיחזור לארץ, ישוב לשחק רק בשורות הקבוצה.

כפי שכבר פרסמנו, בדיון הקודם, בעוד קאניוק עוד היה שחקן מכבי ת"א, הציע אבי לוזון לשחקן בתיווך הבורר לחתום במכבי פ"ת לשלוש עונות בתמורה לביטול התביעה, כאשר הנושא עלה גם היום. בדיון, שנערך כשעתיים, נשאלו עורכי הדין האחד של השני שאלות, והצדדים ייפגשו בתחילת החודש הבא ככל הנראה, לשלב ההוכחות בו יעידו אבי לוזון והשחקן וכמו-כן עורכי הדין.

עתידו של קאניוק עדיין לא ברור. מצד אחד, הקשר יודע שחזרה לפ"ת תגרור ויתור על התביעה, אך כרגע הוא אינו מעוניין לשוב וזו תהיה ככל הנראה האופציה האחרונה. לשחקן חוזה קיים בפחטקור האוזבקית, שממוקמת במקום הראשון בטבלה והמאמן שוטה ארבלדזה הבהיר בשיחות עם הקשר כי הוא מעוניין לראות אותו שב לקבוצה.


עתידו עדיין לא ברור. גידי קאניוק (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי