אופיר דוידזאדה ממתין להחלטת גנט לגבי עתידו

מאור מליקסון אופיר דוידזאדה
מאור מליקסון אופיר דוידזאדה | מאיר אבן חיים

שבוע לפני קיומו של שלב ההוכחות בתביעה של הפועל באר שבע, המגן הביע נכונות לשוב בפני מקורביו. אפשרות ריאלית יותר היא שגנט תשאיל אותו גם בעונה הקרובה, מכבי חיפה הוזכרת כאופציה

(גודל טקסט)

שלב ההוכחות בתביעה שהגישה הפועל באר שבע נגד שחקנה לשעבר אופיר דוידזאדה ייפתח בשבוע הבא במוסד לבוררות. לפני השתתפותו במעמד המכביד הביע השחקן בפני מקורביו נכונות לחזור בעתיד לקבוצת האם שלו, מהלך שסיכוייו נראים כרגע קלושים למדי.

האלופה תובעת מהמגן השמאלי ששירת אותה עד לפני שנתיים חצי מליון יורו. העילה לתביעה: הפרת הסעיף בהסכם שחרורו של דוידזאדה לגנט,שבו התחייב לפצות ב-500 אלף יורו את האדומים במידה ויחזור לישראל וישחק בקבוצה אחרת.

יצוין כי יציאתו לבלגיה התאפשרה רק לאחר שנשיאת המועדון, אלונה ברקת, הפחיתה את תג המחיר תמורתו מ-1.5 מיליון יורו למליון יורו בלבד. ברשות באר שבע מסמכים המאשרים את טיעוניה. דוידזאדה לא מתכחש לחתימתו על הסעיף הנדון, ויטען באמצעות פרקליטו עורך הדין אייל אברמוב, כי הוא מנוגד לחוק יסוד: חופש העיסוק.

הדיון בתיק התקדימי יתנהל בפניו של הבורר עו"ד גבי הורוביץ.בינתיים דוידזאדה סיים עונת השאלה במכבי תל-אביב, שבמהלכה כבש שלושה שערים והציג לפרקים יכולת גבוהה. הוא אמור לחזור אוטומטית לגנט בתוקף חוזהו שם שיסתיים בעוד שנתיים. ההחלטה היכן תהיה תחנתו הבאה של דוידזאדה נתונה בסמכותם של הבלגים, שתיאורטית יכולים להשאיר אותו בחזקתם. אפשרות ריאלית יותר היא השאלתו לעונה נוספת, כשמכבי חיפה הוזכרה כאופציה מבחינתו.


היעד הבא מכבי חיפה? דוידזאדה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי