בחדרה מאמינים: "אירוח בנתניה יעזור במכירת המנויים"

אצטדיון נתניה
אצטדיון נתניה | דני מרון

במועדון ממתינים להחלטת המנהלת לגבי שאלת המגרש הביתי. אירוח באצטדיון שבו משחקות גם מכבי תל אביב ובני יהודה יאפשר הכנסות של כשני מיליון שקלים. ביום שני צפויה פגישה עם רשם העמותות לגבי הניהול התקין

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה ממשיכים להמתין להחלטת המנהלת לגבי סוגיית המגרש הביתי לעונה הבאה. במועדון ציפו שכבר עד סוף השבוע האחרון תתקבל התשובה הסופית, אבל במנהלת הסבירו כי טרם נסגרו כל הפרטים מול עיריית הרצליה לגבי האצטדיון המקומי.

במנהלת הסבירו כי למגרש בהרצליה יש שתי תקלות עיקריות – שיפוץ חדרי ההלבשה ושיפוץ מחדש של אחד היציעים כדי שיקבל אישור לאירוח משחקי ליגת העל. בעיריית הרצליה טרם חתמו על המסמכים ולכן ההחלטה מתעכבת. בינתיים, בהפועל רעננה – שאמורה "לפנות" לחדרה את האצטדיון בנתניה, שוקלים לארח בכפר סבא. 

בחדרה הבהירו כי מבחינתם מדובר בסוגייה קריטית שכן בנתניה כי תוכל הקבוצה למכור מנויים למקומות ביציע הכבוד, מה שיכול להגדיל משמעותית את ההכנסות בסכום שמוערך בכשני מיליון שקלים.

בנוסף, בקבוצה ממתינים לפגישה עם רשם העמותות שתיערך ביום שני. בפגישה צפויה חדרה להציג את כל המסמכים הדרושים כדי לקבל ניהול תקין וזה אומר הקצבה של שלושה מיליון שקלים נוספים לקראת העונה הבאה. בחדרה טענו כי אם רשם העמותות לא יקבל את הטענות ביום שני הקרוב, תפנה הקבוצה לבית משפט.

אצטדיון נתניה. יאפשר הכנסות גדולות יותר (אריאל שלום)
אצטדיון נתניה. יאפשר הכנסות גדולות יותר (אריאל שלום)

מבחינה מקצועית במועדון מקווים להתחיל השבוע במסע ההחתמות של שחקנים חדשים. בינתיים השוער אוסטין אג'ידה הוריד בדרישותיו וצפוי להישאר עונה נוספת ואילו החלוץ אוהד קדוסי יעזוב את חדרה ומועמד להצטרף להפועל קטמון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי