דיווח: בנפיקה תציע 6 מיליון יורו על 60% מכרטיסו של סולומון

מנור סולומון
מנור סולומון | אריאל שלום

אחרי שדווח שמכבי פ"ת דחתה הצעה של 5 מיליון יורו על השחקן, "רקורד" מוסיף שסגנית האלופה לא ויתרה על הכישרון בן ה-18 ותעלה את ההצעה עליו. לפי הדיווח, הוא מבוקש גם במנצ'סטר סיטי, ליברפול ומונאקו

(גודל טקסט)

 בנפיקה ליסבון עוד לא ויתרה על מנור סולומון. לפי דיווח ב"רקורד" הפורטוגלי, סגנית האלופה מתכננת להעלות את ההצעה של עבור שחקן הכנף הישראלי ורוצה לשלם שישה מיליון יורו על 60 אחוזים מכרטיס השחקן שלו. כזכור, בסוף השבוע פורסם שהמלאבסים דחו הצעה בסך חמישה מיליון יורו על השחקן, שלפי "רקורד" מבוקש גם על ידי מספר מועדוני פאר נוספים כמו מנצ'סטר סיטי, ליברפול ומונאקו.

העיתון הפורטוגלי הקדיש עמוד שלם לדיווח וראיין את רומאריו פירס, שמשתף פעולה עם סולומון במכבי פתח תקווה ואמר על חברו לקבוצה: "בטוח שהוא יעזוב את הקבוצה בעתיד. הוא שחקן מזן נדיר. יש לו כישרון ופוטנציאל בלתי רגיל. הגיוני שקבוצות ענק מגלות בו עניין. הוא שחקן כנף מהיר מאוד ומצוין במתפרצות ודריבליסט מעולה". מאמנו בפ"ת אלישע לוי, שגם זימן את השחקן לנבחרת ישראל, אמר ל"רקורד": "הוא אחד הכשרונות הכי הגדולים שלנו, אבל אני לא יודע על התעניינות מקבוצות אחרות. אני לא מתעסק בזה, אבל יש לו עתיד גדול לפניו".

רונן קצב שמייצג את השחקן אמר ל"רקורד": "כרגע הוא לא קיבל הצעה רשמית מאף קבוצה". לפי הדיווח, הנשרים יודעים כי נציגי קבוצות אחרות שרוצות את סלומון כבר ראו אותו במשחקים בארץ ומדובר באחד הכשרונות הגדולים שצמחו בכדורגל הישראלי לאחרונה, ובנוסף קיימת אפשרות ששתי הקבוצות יגיעו להסכם סופי על רכישת סלומון בתוך מספר ימים ש בנוסף נכתב שאחת הבעיות שהשחקן עלול להיתקל בהן היא שירותו הצבאי שלו וכי אם לא ישוחרר הרבה לפני, הוא ייאלץ להישאר בישראל עד דצמבר 2020.

כזכור, בפ"ת אישרו לספורט1 את ההתעניינות של בנפיקה בסולומון, וסיפרו כי גלעד קצב, שיצר קשר עם הפורטוגלים, העמיד בפני המועדון את ההצעה והתעניינות.


הדיווח מהרקורד (צילום  מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי