בני בן זקן מנסה לצרף לבני סכנין זרים שכבר שיחקו בישראל

קלאודמיר פריירה עם ז'אורז'יניו
קלאודמיר פריירה עם ז'אורז'יניו | דני מרון

במועדון מקווים להחתים מספר שחקני רכש כבר השבוע והמאמן נמצא בקשר רציף עם סוכנים. ראדיבוייביץ' מקריית שמונה מועמד, סארי פלאח צפוי להישאר למרות ניסיון לצאת לאירופה

(גודל טקסט)

המאמן החדש של בני סכנין, בני בן זקן, כבר התחיל בהכנת הקבוצה לעונה הבאה ובימים אלו נמצא בקשר רציף עם מספר רב של סוכני שחקנים במטרה למצוא שחקני רכש. הרצון של הקבוצה הוא להתחזק כבר השבוע במספר זרים, כאשר המאמן מעדיף זרים שכבר שיחקו בישראל.

"בן זקן רוצה שחקנים שכבר מכירים את המנטליות ואת הכדורגל הישראלי, כדי שתהליך ההתאקלמות יהיה קצר. הוא מבין שסכנין צריכה לראות תוצאות כבר מפתיחת העונה", סיפרו במועדון. בסכנין ממשיכים לעקוב אחר שני הברזילאים של בית"ר ירושלים, קלאודמיר וז'אורז'יניו שכידוע שיחק בקבוצה בעבר, ונמצאים בקשר רציף עם הסוכן של השניים, איתן מזרחי. שם נוסף שעלה הוא המגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' ששוחרר הקיץ מהפועל קריית שמונה.

בקרב הישראלים בסכנין היו שמחים לראות את הקשר מהראן ראדי חוזר לקבוצה, אבל האחרון מעדיף בשלב זה דווקא את ההצעה של הפועל תל אביב. במקביל ראשי המועדון שוחחו עם המאמן והסבירו כי מבחינתם חשוב לא פחות לשתף את שחקני הבית, לכן המגמה להשאיר את מרבית השחקנים כמו סגס תאמבי, עלאא אבו סלאח וסארי פלאח. האחרון אמנם אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה ונציגו מחפש לו גם קבוצות באירופה, אבל הערכה כי לבסוף יחתום לעונה נוספת בסכנין.


פלאח מנסה לצאת לאירופה, בסכנין מעריכים שיישאר (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי