פרסום ראשון: לוסיו במשא ומתן מתקדם עם הפועל חדרה

לוסיו
לוסיו | צילום: מ.ס. אשדוד

הברזילאי שחתם בהפועל באר שבע בקיץ 2016 ומאז הושאל למ.ס אשדוד ושיחק בטורקיה ובפורטוגל אמור לשוב ארצה ולחתום בקבוצתו של ניסו אביטן. הקבוצה תקבל תשובה מרשם העמותות תוך 48 שעות

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל חדרה, עדיין לא יודעת היכן תשחק בעונה הבאה וממתינה להחלטה המכרעת של רשם העמותות בתקווה לקבל אישור ניהול תקין. עד אז, סגל הקבוצה נבנה כמתוכנן ולספורט1 נודע שחדרה קרובה לצרף את הרכש הראשון.

מדובר בחלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו, מי שחתם בקיץ 2016 בהפועל באר שבע לשלוש שנים. הברזילאי בן ה-29 הברזילאי אומנם כבש שלושה שערים ב-12 משחקים במדי האלופה, אבל בחודש ינואר 2017 הושאל למועדון ספורט אשדוד ולא כבש ב-13 משחקי ליגה. הוא פתח את העונה החולפת באלזיגספור מהליגה השנייה בטורקיה וכבש שער אחד בשישה משחקים. הוא עבר לארוקה מהליגה השנייה בפורטוגל ולא כבש בשישה משחקים נוספים. 

מאמן חדרה, ניסו אביטן, התרשם בעבר מהשחקן ששיחק בבירת הנגב ובצוותא עם הנהלת חדרה מאמין כי החלוץ יכול לתרום לקבוצה. ראשי חדרה מנהלים משא ומתן עם השחקן שצפוי להגיע בקרוב לישראל ולעבור בדיקות רפואיות, שאם וכאשר יימצאו תקינות יאפשרו את חתימתו בשורות העולה החדשה. כאמור לעיל, הדבר תלוי בכך שיתקבל אישור רשם העמותות, אחרת ייאלצו ראשי המועדון לעשות חושבים ולהיערך מחדש.


לוסיו חוגג עם אליניב ברדה. בעונה הבאה בחדרה, כנראה (דני מרון)

מאוחר יותר נפגשו ראשי הפועל חדרה עם נציגי רשם העמותות במטרה לקבל את התקן של ניהול תקין. הפגישה שנערכה כשלוש שעות לא הניבה תוצאות ונציגי רשם העמותות הבטיחו תשובה סופית תוך 48 שעות. בכל מקרה נציגי המשרד התרשמו מאנשי חדרה והתקווה בקרב אנשי חדרה היא שהאישור יתקבל והקבוצה תקבל את מלוא התמיכה הכספית מההתאחדות לכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי