מאות אוהדי בית"ר הפגינו עם אבוקות מול ביתו של טביב

אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר | מסך

בניגוד להפגנות שנערכו לאחרונה, הקהל הגיע הערב לכפר שמריהו במספרים גדולים. המשטרה עיכבה מספר אוהדים. הקבוצה מהבירה תפתח מחר את האימונים, קלאודמיר לא יגיע. ללו מועמד לשוב, אקפי ופלג עשויים להצטרף

(גודל טקסט)

כ-200 אוהדי בית"ר הגיעו הערב (שני) להפגין מול ביתו של הבעלים אלי טביב בכפר שמריהו. האוהדים הניפו שלטים, קראו קריאות והפעם, בניגוד להפגנות הרגועות שהיו לאחרונה, הדליקו גם אבוקות ונראה שהם לא מתכוונים להרפות עד שטביב ימכור את המועדון ויעזוב. כוחות משטרה שהגיעו למקום עיכבו מספר אוהדים לתשאול ובהמשך כולם שוחררו.

 

כדורגל | עשרות אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו מחוץ לביתו של הבעלים אלי טביב בדרישה שיעזוב את הקבוצה באופן מיידי (צילום: "ספורט ומזג אוויר") @TalShorrerpic.twitter.com/3Xw2a5N5e3

— חדשות עשר (@news10) 11 ביוני 2018


במעבר חד, בית"ר ירושלים תפתח מחר באופן רשמי את אימוניה, כאשר היא צפויה לעשות זאת עם סגל שונה מאוד מזה שהיה לה בעונה החולפת. ההכנות לקראת העונה הקרובה מתנהלות תחת עננה כבדה של חוסר ודאות כלכלית. בשלב זה עדיין לא ברורה מידת מעורבותו של הבעלים אלי טביב ששוהה בארצות הברית, וטרם העביר לאנשי הקבוצה את החלטתו בנוגע לגובה התקציב שיעמיד כל עוד אין רוכש חדש למועדון.


טביב ניהל בתקופה האחרונה מגעים ראשוניים למול איש עסקים שנמצא בארצות הברית, אך הדברים לא התקדמו. גורמים בסביבת הבעלים אישרו כי טביב כבר דחה לפחות שתי הצעות שנעו סביב 15 מיליון שקל עבור העברת הבעלות והסכומים אותם הוא דורש גבוהים יותר ונעים סביב 35-40 מיליון שקל, שספק אם יקבל במצבה הנוכחי של הקבוצה.


אי הוודאות בנוגע לעתידו של טביב מקשה מאוד על נציג הבעלים אלי אוחנה והמאמן גיא לוזון בכל הנוגע לצירוף שחקני רכש בעלי שיעור קומה. עד כה, גם מאמציו של ראש העיר ניר ברקת לסייע דרך אנשי עסקים שישקיעו כסף, לא צלחו.


(טביב.אי וודאות בנוגע לעתידו (דני מרון
טביב.אי וודאות בנוגע לעתידו (דני מרון)


המאמן לוזון יקבל לידיו מחר סגל חסר מאוד, כאשר רק שלושה זרים: קרלוס קוויאר, מרסל הייסטר ויקוב סילבסטר צפויים להגיע לאימון הפתיחה, מתוך שבעת הזרים הרשומים כרגע בקבוצה. מהאימון מחר יחסר המגן/בלם אנטואן קונטה שממשיך בהליך השיקום שלו בצרפת אחרי ניתוח המיניסקוס שעבר, כאשר הוא צפוי להיות כשיר רק בסביבות אמצע חודש אוגוסט.


אריק סאבו קיבל אישור למספר ימי מנוחה נוספים, אך עתידו במועדון אינו ברור. ז'אורז'יניו שקיבל גם הוא אישור למספר ימי מנוחה וטיפולים נוספים בברזיל, כבר קיבל הודעה שהוא לא בתכניות המקצועיות למרות שהוא חתום על חוזה לעונה הבאה. גם קלאודמיר שהאופציה של בית"ר להארכת חוזהו תפוג ביום שישי הקרוב, לא צפוי להגיע.


בגזרת הישראלים ולאחר עזיבתם של בוריס קליימן, איתי שכטר, חן עזרא ושון גולדברג, ההתמקדות כרגע היא בצירופם של שחקנים זולים יחסית וכאלה שלא צריך לשלם עבורם דמי העברה. סימן השאלה הגדול ביותר נוגע לקשר עידן ורד, שחתום לשלוש השנים הבאות, אך מוזכר כמועמד להימכר. המכירה שלו יחד עם הורדת חוזהו הגדול מתקציב הקבוצה, יסייעו לראשי המועדון בהזרמת כספים לתפעול מיידי.


 (ורד. עתידו לא ברור (דני מרון
ורד. עתידו לא ברור (דני מרון)


בין הישראלים, עד כה הוחתם רק השוער איתמר ניצן ובצוות המקצועי מחפשים כעת שוער משנה, כשברק לוי הוזכר כמועמד. אפשרות נוספת היא שהשוער טמיר ללו, שהושאל לבית"ר כפר סבא, יחזור לסגל וישמש כשוער השני. המגנים דין אקפי, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב/רמלה, ומתן פלג מראשון לציון, עשויים להצטרף בקרוב לקבוצה וממשיכים החיפושים גם אחר קשר אחורי ושחקני קו התקפיים, כאשר שמותיהם של בן אז'ובל, אלי אלבז וקובי מויאל הוזכרו כמועמדים להצטרף. לאימון הפתיחה יגיעו צעירים רבים ושחקנים שהושאלו בעונה שעברה. ציון צמח, שהושאל לאשקלון, לא יגיע מאחר והקבוצה לא תממש את האופציה עליו. 


המשימה המקצועית הראשונה של בית"ר היא סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, כשהמשחק הראשון ישוחק ב-12 ביולי. הצהובים-שחורים צפויים לצאת לקראת סוף החודש למחנה אימון בן 10 ימים בהונגריה, שם יקיימו שניים או שלושה משחקי אימון מול יריבות מקומיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי