הפועל חיפה פנתה לאלי אלבז. האופציה על קשוע מומשה

אלי אלבז
אלי אלבז | טוויטר

מחזיקת הגביע עדיין מחפשת מחליף בהתקפה לתורג'מן, ובמועדון חוששים: "לא נמצא חלוץ עד פתיחת האימונים". בעקבות פערים כספיים, קלינגר עשוי לעזוב גם אם לא ימונה למאמן הנבחרת

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור בעוד כשבועיים לאימונים, כאשר המטרה להגיע עם סגל מלא ככל הניתן ולהתכונן לשלבים הראשונים של הליגה האירופית. הקבוצה הצליחה להשאיר את רוב הסגל מהעונה שעברה והיום (שלישי) אף הודיעה על מימוש האופציה על החלוץ מאמון קשוע בן ה-20, שכזכור בישל את השער השלישי בגמר הגביע מול בית"ר ירושלים.

מאידך, מאידך בקבוצה יודיעו בקרוב גם על החתמתם של המגן חן דילמוני והקשר רועי שוקרני. העמדה שמקשה בינתיים על הצוות המקצועי היא עמדת החלוץ בעקבות עזיבתו של אלון תורג'מן לאוסטריה וינה. בחיפה חיפשו חלוץ זר וטרם מצאו אחד מתאים, כשגם בגזרת החלוצים הישראלים אין פריצת דרך משמעותית.

כפי שפרסמנו בחודש שעבר, במועדון שלחו אתמול פנייה מסודרת לחלוץ הקבוצה בעבר אלי אלבז. האחרון שיחק בעונה האחרונה ביוון ואומנם עזב בטונים צורמים את הקבוצה, אבל נראה כי הבעלים יואב כץ ינסה להגיע להסדר מול סוכניו של אלבז ולהביאו לקבוצה. "יש חשש שלא נמצא חלוץ עד פתיחת האימונים", אמרו הבוקר במועדון.

בנושא אחר, במועדון ממתינים להחלטת ההתאחדות לכדורגל בנושא מאמן הנבחרת ובמידה שניר קלינגר יעזוב לנבחרת ישראל, המועמד המוביל להחליפו הוא יובל נעים. בחיפה אף סיפרו כי ללא קשר לנבחרת, קיימות מחלוקות כספיות בין קלינגר לכץ ולא מן הנמנע שגם ללא קשר לנבחרת יוחלט כי קלינגר לא ימשיך בעונה הבאה.


קלינגר. יעזוב בגלל פערים כספיים? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי