עומר גולן: מחכים להצעה הרשמית של בנפיקה על סולומון

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

המנהל המקצועי של מכבי פ"ת אישר: "המגעים מתקדמים בקצב טוב", אבל חשף התעניינות מאתלטיקו מדריד. למרות זאת, המלאבסים מעדיפים את ההצעה של הפורטוגלים. במועדון כועסים על כך שהמו"מ מתנהל דרך התקשורת

(גודל טקסט)
עומר גולן, המנהל המקצועי של מכבי פתח תקווה, אישר ל"רקורד", הפורטוגלי שהמגעים למכירת מנור סולומון לבנפיקה מתקדמים בקצב טוב. "אנחנו מחכים להצעה הרשמית כדי לקדם את ההעברה", צוטט גולן והפתיע כשגילה: "גם אתלטיקו מדריד הביעה עניין". יחד עם זאת, על פי הדיווח, בנפיקה כרגע רצינית יותר ובפתח תקווה מחכים שתשלח הצעה רשמית.


בכל מקרה, מכבי פ"ת מתכוונת להשאיר בידיה 40 אחוז מכרטיסו של השחקן בן ה-18. המלאבסים מעדיפים למכור את סולומון לבנפיקה מתוך הנחה ששם יהיה לו קל יותר להתקדם, וכך תוכל הקבוצה להרוויח סכום נוסף ממכירה עתידית. כזכור, אתמול דווח שהסכום המדובר שתקבל הקבוצה עבור 60 אחוז מכרטיסו של השחקן הוא שישה מיליון יורו.


סולומון, שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, יחגוג 19 בחודש הבא. הוא כבש בעונה החולפת ארבעה שערי ליגה ב-33 משחקים. אם יירכש צפוי הכישרון הצעיר לשחק תחילה בקבוצת המילואים בנפיקה ב' כדי להקל על התאקלמותו והעובדה שהגיע מליגה ומדינה זרה. לפי העיתון צפויות התפתחויות נוספות בנוגע לעסקה בימים הקרובים.


בפתח תקווה לא מרוצים מכך שבנפיקה מנהלת את המו"מ דרך התקשורת
"לא נעמוד בדרכו של מנור סולומון להתקדם. אנחנו בטוחים שגם אם הוא יישאר הוא ייתן עונה טובה, אבל נכון לרגע זה לא קיבלנו מסמך רשמי מבנפיקה". כך הבהיר גורם בכיר במכבי פ"ת בנוגע לפרסום בפורטוגל, על התעניינותה של הקבוצה הפורטוגלית בקשר הצעיר.




יכול לשחק בחו"ל כבר עכשיו. סולומון (דני מרון)
 
 

בנוסף, בפ"ת לא אהבו את העובדה שבנפיקה מנהלת את המו"מ דרך התקשורת. נקודה נוספת אשר עומדת במרכז העניינים היא שירותו של סולומון בצה"ל. במועדון הבהירו שסולומון יכול כבר עכשיו לשחק בחו"ל בשל העובדה שאם וכאשר תצא העסקה לפועל, סולומון יוכל לקבל ספורטאי עילוי, כפי שפרסמנו בספורט1.


 

בינתיים, מתרכזים בפ"ת במציאת חלוץ זר, כאשר בקבוצה הקצו עבורו סכום שנע בין 130 ל-160 אלף יורו. ומה בנוגע לרומאריו פירס? לאחר הפרסום ביום שבת בספורט1 על החלטתו של הברזילאי להישאר במועדון, בפ"ת הבהירו כי מבחינתם התנאים בין הצדדים סוכמו ופירס ימשיך במועדון. ישנה אפשרות שהחתימה תידחה למועד בו יחזור השחקן מברזיל.


 

במועדון אישרו כי לא הושגה פשרה עם הקשר גידי קאניוק, שמסרב כרגע להצעת הפשרה מצידו של אבי לוזון והבורר עמיאל תגר, לחזור בחוזה חדש למועדון. בסביבתו הבהירו כי העובדה שהוא מחזיק בחוזה לעוד עונה וחצי בשורות פחטאקור בכל מקרה תגביל אותו מלחתום על חוזה חדש ובכל אופן האוזבקים לא צפויים לאשר חתימה על חוזה חדש.



סולומון. פ"ת מחכה להצעה רשמית (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי