"זנטי הוא שחקן בית מוכשר ואנחנו רוצים לשמור אותו בחיפה"

זנטי
זנטי | צילום: ערן לוף

הקשר הצעיר צפוי לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים, והמועדון יבטח אותו לפני תחילת האימונים גם אם לא יגיעו להסכם עד אז. בכרמל ממתינים לעדכון מבית"ר בנוגע לעידן ורד, רוטן יעלה את קצב ההכנות רק בשבוע הבא

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח את האימונים בעוד שבועיים, ועד אז מקווים במועדון להשלים ככל שניתן את סגל הקבוצה. המאמן פרד רוטן צפוי לנחות בישראל בשבוע הבא ולהעלות את קצב ההכנות של הקבוצה. במועדון מקווים להגיע להסדר עם ככל שניתן שחקנים ישראליים, וביניהם הקשר הצעיר עמית זנטי. בשבועות האחרונים נערכו מספר פגישות בין נציגיו של הקשר לאנשי חיפה ובמועדון מקווים להגיע להסכם, לפיו זנטי יחתום על חוזה חדש של שלוש שנים.

גם ללא קשר לחוזה, זנטי הוזמן לפתיחת האימונים וחיפה אף תבטח את השחקן מתוך הבנה שיש כוונות חיוביות משני הצדדים להמשך שיתוף הפעולה. "זנטי הוא שחקן מאוד מוכשר ושחקן בית שאנחנו רוצים לשמור עליו. אנחנו רוצים לחתום עמו על חוזה חדש, אבל אין לנו דד ליין והוא בכל מקרה יגיע לפתיחת האימונים", אמרו בחיפה. בנוסף, בקבוצה ממתינים להתפתחויות מול מכבי נתניה על מנת לסגור את עסקת ניקו אולסק, כאשר גם האחרון יגיע לפתיחת האימונים של הירוקים. בעניין עידן ורד אין חדש, ובחיפה אומנם היו שמחים לראות אותו חוזר אבל ממתינים להתפתחויות בבית"ר ירושלים ורק אם יחליטו שם לשחרר את ורד, בחיפה יפנו לשחקן.

בנושא אחר, ביומיים הקרובים צפויה להיערך פגישה בין בעלי חיפה יעקב שחר למנהל המקצועי של מחלקת הנוער שמוליק חנין. בחיפה החליטו לשנות את המבנה במחלקת הנוער על פי משנתו של המנהל הטכני מו אלאך, ועל פי המבנה החדש אין צורך ממשי בתפקיד אותו עושה חנין בשנים האחרונות. בכרמל יציעו לחנין להישאר בתפקיד אחר אך אם לא יסכים, יעזוב את המועדון.

זנטי.
זנטי. "אין לנו דד ליין, הוא יגיע לפתיחת האימונים" (ערן לוף)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי