הפועל חדרה תודיע היום אם תארח בנתניה או בסמי עופר

אצטדיון נתניה
אצטדיון נתניה | דני מרון

העולה החדשה לליגת העל מחכה לתשובה מהפועל רעננה, שעות בודדות לפני רישום הקבוצה במנהלת הליגה. ברירת המחדל היא האצטדיון בחיפה. במועדון מחכים לתשובה מרשם העמותות ומקווים שהתקציב יגדל בכ-3 מיליון שקלים

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה מצביעים על היום (רביעי) כאחד הימים הגורליים של המועדון בעונה הקרובה. במהלך היום צפויה הקבוצה לקבל תשובות מרשם העמותות, בהמשך לפגישה שנערכה ביום שני. בחדרה הגדירו את הפגישה כחיובית ומאמינים כי יקבלו את המסמך הנדרש, מה שיוסיף לתקציב הקבוצה כשלושה מיליון שקלים. אצל רשם העמותות הבטיחו תשובה תוך 48 שעות, אך הבוקר הודיעו כי ייתכן והיא תתעכב ביום או יומיים נוספים.

נושא נוסף שיוכרע היום הוא נושא האצטדיון הביתי. בחדרה מחכים להחלטת הפועל רעננה ומנהלת הליגה אם רעננה תסכים לעבור לאצטדיון בכפר סבא, ואז העולה החדשה תהיה הקבוצה השלישית שתארח בנתניה. בהתאם לתקנון, כל קבוצות ליגת העל חייבות להירשם עד היום וברישום חייבות הקבוצות לציין את האצטדיון הביתי ועקב כך מחכים בחדרה להחלטה של רעננה בנושא. במועדון הסבירו כי במידה ולא יאושר האצטדיון בנתניה, הם ילכו לאופציה הראשונה שהיא לארח בחיפה. "על פי תקנון הרישום אנחנו חייבים להביא הסכם חתום עם האצטדיון בו אנחנו רוצים לארח וכרגע יש לנו הסכם חתום עם סמי עופר. אם רעננה יודיעו אחרת, נדע להתארגן עם ראשי האצטדיון בנתניה", אמרו במועדון.

הבוקר הודיעה חדרה על הצטרפותו של הראל סלע לצוות המקצועי, כאשר הוא ישמש כעוזר מאמן שני ואנליסט. סלע עבד בעונה האחרונה בהפועל נצרת עילית ובעבר אימן במחלקת הנוער של מכבי חיפה ועבר במערך הסקאוטינג של נבחרת ישראל.

האצטדיון בנתניה. בחדרה מעדיפים אותו (דני מרון)
האצטדיון בנתניה. בחדרה מעדיפים אותו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי