עידן ורד מרגיע: יש לי חוזה ואני נשאר בבית"ר ירושלים

עידן ורד
עידן ורד | ערן לוף

קשר בית"ר ירושלים לא מתרגש מהשמועות סביבו והצהיר: "אני נמצא במקום שהוא הבית שלי. אני מקבל כאן תמיכה ואהבה וזה לא משהו שמוותרים עליו כל כך בקלות". סיכוי שקלאודמיר יישאר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תמשיך להתכונן לעונה הבאה באימוני כושר והכנה לקראת ההמראה למחנה האימון בהונגריה בעוד עשרה ימים. על רקע חוסר הוודאות הכלכלית, צורפו עד כה ארבעה שחקני רכש בלבד: קרלוס קוויאר, איתמר ניצן, וצמד המגנים מתן פלג ודין אקפי. ביום שישי תסתיים באופן רשמי האופציה של בית"ר על הארכת חוזיהם של מיקי סירושטיין וקלאודמיר, כאשר ייתכן שברגע האחרון יוחלט להאריך בכל זאת את חוזהו של הקשר הברזילאי שעד כה לא נלקח בחשבון.

מי שנמצא לאחרונה במרכז העניינים הוא הקשר עידן ורד שהתייחס לעתידו, בצל השמועות והפרסומים הרבים על כך שהוא עשוי להימכר לקבוצה אחרת: "אני נשאר בבית"ר ירושלים. יש לי חוזה ואני לא מתייחס לכל הרעשים מסביב. כל עוד זה תלוי בי והדברים יהיו הגונים אני רוצה להישאר כאן. אני נמצא במקום שהוא למעשה הבית שלי, כאן אני מקבל הכי הרבה תמיכה ואהבה וזה משהו שלא כל כך מהר מוותרים עליו. יש דברים שיצטרכו להסתדר ולהיפתר כי זאת גם הקריירה שלי אבל מבחינתי אני עם הפנים קדימה עם ההכנות לאירופה".

ורד התייחס בדבריו גם למה שקרה בסיום העונה שעברה: "זה לא סוד שהתאכזבתי מאוד. אלו היו הרגעים הכי קשים שלי בקריירה. לא לשחק בחודש הכי משמעותי של הקבוצה, במאני טיים שנאבקים על התארים ובעיקר בגמר גביע. אבל אני עם הפנים קדימה, מתחילים עונה חדשה ואני עם כל האנרגיות להצליח עם בית"ר. אני מקווה שכל הסגל יישמר והקבוצה גם תתחזק ונוכל לעשות עוד עונה יפה, מגיע לאוהדים שלנו שבעונה שעברה נתנו לנו גב וליוו אותנו לאורך כל הדרך ובסוף סיימנו בלי כלום ואכזבנו אותם".

עידן ורד. מרגיש בבית (עדי אבישי)
עידן ורד. מרגיש בבית (עדי אבישי)

על המאמן החדש גיא לוזון הוסיף ורד: "אני וגיא בקשר שנים מאז הנבחרת האולימפית ואני חושב שהוא מהמאמנים הטובים בארץ . הוא מתאים לבית"ר והיא מתאימה לו. יש לכולנו את הזכות להתאמן אצלו ללמוד ולהשתפר כקבוצה ויחידים. אחת הסיבות שאני אופטימי לגבי העונה הקרובה זאת העובדה שהוא המאמן, הוא אחד שהשחקנים רוצים לנצח בשבילו ולתת הכל על המגרש".

מי שהכי חסר לורד מפתיחת האימונים הוא חברו הטוב איתי שכטר שעבר לשחק במכבי תל אביב: "זה לא סוד שאיתי מעבר לזה שהיה השחקן אולי הכי משמעותי כאן אנחנו גם קרובים מאוד. שכטר הוא למעשה כמו אח שלי והבן אדם הקרוב אליי בשנתיים האחרונות. כבר באימונים הראשונים הוא חסר לי ולכולנו ואני מאחל לו בהצלחה באתגר החדש. הוא החלוץ הכי טוב בארץ ואבדה ענקית בשבילנו, לא יהיה קל למלא את החלל הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי