הפועל באר שבע אסרה על קואנקה להתאמן, הקשר יועמד לדין

איסק קואנקה
איסק קואנקה | דני מרון

הקשר הספרדי גילה שהוא לא בתוכניות לעונה הבאה, התבקש למצוא מגורים חלופיים עד סוף החודש, התראיין ויוענש. "בושה שככה מתייחסים לשחקן, מתנהגים כמו קרימינל". המועדון: "נספק לו מאמן שיעבוד איתו אישית"

(גודל טקסט)
יחסי העבודה בין הפועל באר שבע ואיסק קואנקה הגיעו לשפל חדש. פחות מיממה לאחר שנמסר לו בשיחה עם המאמן ברק בכר שהוא לא בתוכניות לעונה הבאה, קיבל היום (חמישי) קשרה הספרדי של האלופה הודעה שעליו לפנות את הדירה עד סוף החודש ובשעות הערב אף נאסר עליו להתאמן עם הקבוצה.


"מהנהלת הקבוצה אמרו לי שמהחודש הבא מפסיקים לשלם שכר דירה על הבית שאני ומשפחתי גרים בו, ושעליי לפנות את הדירה", סיפר קואנקה לספורט1 עוד לפני שהגיע לאימון וסורב להתאמן. "אמרתי להם שאני לא רוצה לעזוב, כי הדירה והמכונית שהועמדו לרשותי הם חלק מהתנאים המגיעים לי בחוזה. זו בושה להפועל באר שבע שככה מתייחסים לשחקן שלה".


כאמור הקשר הגיע אחר הצהריים לאצטדיון וסרמיל כדי להשתתף באימון הקבוצה, אך נאסר עליו להצטרף לחבריו על כר הדשא. במועדון החליטו שלא לעבור לסדר היום על הדברים הקשים שאמר קואנקה לאמצעי התקשורת בהקשר לעניין הדירה שנדרש לפנות והודיעו לו על העמדתו לדין. עד אז לא יורשה אקס ברצלונה להתאמן במסגרת הקבוצתית ויוצמד לו איש מקצוע בתחום הכושר הגופני. מהמועדון נמסר כי "עד להעמדתו של קואנקה לוועדת משמעת יספק לו המועדון מאמן שאיתו הוא יתאמן באופן אישי".



קואנקה.
קואנקה יעמוד לדין. "עליי הטקטיקה הזאת לא עובדת" (דני מרון)


"אולי הם מנסים לאלץ אותי לעזוב, אבל אני לא מפחד. אני מקצוען, מהיום הראשון לא עשיתי שום בעיה, והם מתנהגים אליי כאילו אני קרימנל", אמר קואנקה על היממה האחרונה. "אם זו הטקטיקה שלהם, חבל מאוד. עליי זה לא עובד. על נושא הדירה אמר בנוסף: "השקעתי מכספי בקניית רהיטים ומוצרי חשמל שמותאמים לדירה. אני לא רוצה לעזוב ולא מתכוון לזוז לשום מקום".


קואנקה הוסיף: "עוברים עליי רגעים קשים, לא האמנתי שאגיע לרגע הזה. בחלומות הכי שחורים לא ציפיתי שדבר כזה יכול לקרות לי". על האפשרות שיגיע לפשרה ויעבור לקבוצה חדשה, הוא אמר: "אם היו נותנים לי לשחק אחרי שכבר זכינו באליפות הייתי נכנס לכושר והיה קל יותר להתקדם לקראת פתרון. בתנאים האלה קשה למצוא קבוצה חדשה". יש לציין כי הפועל באר שבע מסרה באשר לדירה: "הסכם השכירות של קוואנקה בדירה הנוכחית הסתיים והמועדון ימצא לו דירה חלופית הולמת בהתאם להסכם בין הצדדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי