בית"ר ירושלים מנהלת מו"מ מתקדם עם אור אינברום

אור אינברום
אור אינברום | אודי ציטיאט

החלוץ צפוי להגיע בהשאלה לעונה אחת מגנט הבלגית. הקבוצה מהבירה מימשה את האופציה על מיקי סירושטיין. אז'ובל, צעירי, אלבז וקניקובסקי על הכוונת, סאבו יצטרף לאימונים בשבוע הבא

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נמצאת במשא ומתן מתקדם עם אור אינברום, שצפוי להגיע בהשאלה לעונה אחת מגנט הבלגית לה שייך כרטיסו. כך נודע הערב (שישי) לספורט1. אינברום מנהל את המגעים באמצעות סוכנו דודו דהאן ובשני הצדדים מקווים לסגור את כל הפרטים שעוד נותרו לקראת תחילת השבוע. מוקדם יותר הבוקר הודיעה הקבוצה מהבירה לנציגיו של הבלם מיקי סירושטיין, כי היא מממשת את האופציה עליו והוא ישחק במדים הצהובים-שחורים גם בעונה הבאה.

סירושטיין הציג בעונה שעברה יכולת טובה והפך לשחקן הרכב קבוע וכעת הוא יהיה אחד משלושת הבלמים שיאיישו את החלק האחורי, יחד עם קרלוס קוויאר וטל כחילה. היום היה התאריך האחרון למימוש האופציה על הבלם ורק התעקשותו של המאמן גיא לוזון, הביאה את ראשי המועדון להאריך את חוזהו בעונה נוספת. הבלם יצטרף ביום ראשון לאימוני הקבוצה, שהחלה את אימוניה לפני מספר ימים.

הקשר אריק סאבו צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע הבא, לאחר שקיבל הארכה של מספר ימי חופש נוספים, בשל העובדה ששיחק במדי נבחרת סלובקיה. במועדון מנהלים מגעים עם מספר שחקנים וינסו להשלים את הסגל בצורה המקסימלית, עוד לפני היציאה למחנה האימון בהונגריה בעוד עשרה ימים. שמותיהם של בן אז'ובל, לירוי צעירי ואלי אלבז נמצאים על הכוונת, כאשר גם שמו של הקשר גבי קניקובסקי הוזכר כמועמד נוסף.  


נשאר בבירה. סירושטיין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי