יואב כץ וניר קלינגר אמורים לשוחח ביממה הקרובה

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

גורמים בהפועל חיפה ובראשם סגן הנשיא דורון אוסידון דיברו עם הבעלים יואב כץ שהסכים לנהל משא ומתן עם המאמן. ההודעה על החתמות השחקנים לאחר ההחלטה על המאמן

(גודל טקסט)

ביממה הקרובה צפויה להיערך שיחה טלפונית בין הבעלים יואב כץ לבין המאמן ניר קלינגר בה צפויים הצדדים לנסות ולסיים את הנתק בין השניים בימים האחרונים.


כזכור, המאמן זעם על כך שכץ שאינו הציע לו את השדרוג אותו ציפה לאחר העונה המצוינת שהסתיימה בזכייה בגביע המדינה. מעבר לכך גם כץ עצמו בדק אופציות חילופיות ובראשן המאמן יובל נעים שאף קיבל פנייה בנושא.


קלינגר עצמו החליט לנתק את הקשר ואף הקפיא ההכנות של הקבוצה וטס לחופשה פרטית. הבעלים מצדו זעם על כך שלטענתו המאמן העביר את משא ומתן לתקשורת.


במהלך הלילה שוחחו מספר גורמים במועדון וביניהם גם סגן הנשיא דורון אוסידון עם הבעלים וניסו ללבן את העיניינים כאשר האחרון הסכים לחזור ולנהל שיחות עם קלינגר. כעת מאמינים בחיפה כי גם המאמן יסכים לערוך את השיחה שצפויה להתקיים ממש בקרוב.


"כץ מבין שקלינגר זה המאמן הטוב ביותר שיכול להיות להפועל חיפה במיוחד לאחר שהאחרון בנה את הקבוצה לעונה הקרובה. הרבה שחקנים הסכימו להישאר בגלל קלינגר" אמר גורם בחיפה והוסיף: "מצד שני, ניר גם רוצה להמשיך ולהצליח גם בעונה הקרובה והפועל חיפה מתאימה לו כמו כפפה ליד".

 
 

בינתיים החליטו במועדון בשלב זה לא להוציא הודעות רשמיות לגבי החתמות של המגן חן דילמוני והקשר רועי שוקרני בעיקר בכדי לסיים את המחלוקת בין הבעלים למאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי