סכנין הביעה רצון להשאיר את עידן שמש למרות אי מימוש האופציה

עידן שמש
עידן שמש | צילום: ערן לוף

החלוץ קיבל הודעה לפני שבועיים כי האופציה לא תמומש אבל בקבוצה כבר הביעו רצון להיכנס למשא ומתן. בתחילת השבוע יאיצו את ההכנות לעונה הבאה כשהרצון הגדול הוא להחזיר את מהראן ראדי

(גודל טקסט)

בני סכנין מקווה להאיץ את ההחתמות לעונה הבאה כבר בתחילת השבוע הקרוב כאשר המאמן בני בן זקן ייפגש עם ראשי המועדון ויעביר את הרצונות שלו לגבי חיזוק הקבוצה.

בסכנין רוצים להתחזק במגן שמאלי כאשר המועמד המוביל הוא המגן הקרואטי גוראן יוזינוביץ'. האחרון אומנם לא שיחק בעונה האחרונה בגלל פציעה, אבל הרשים את אנשי סכנין שינסו להחתימו. בנוסף, בן זקן וההנהלה ירצו להחתים בלם וקשר אחורי זרים. במקביל המאמן יקבל החלטה לגבי שחקנים ישראלים וביניהם החלוץ עידן שמש.

האחרון אומנם קיבל הודעה כי האופציה עליו לא תמומש, אבל כעץ הנהלת הקבוצה והמאמן הביעו עניין להחתימו וזה אומר להיכנס עמו למשא ומתן מחודש: "עידן אוהב את סכנין ובעיקר את הקהל ולכן ישמח להישאר במועדון", אמרו בסביבתו של החלוץ. בנוסף, ראשי סכנין ישוחחו השבוע עם הבלמים עלאא אבו סלאח וסארי פלאח ועם החלוץ שלומי אזולאי וינסו להשאירם עונה נוספת בקבוצה.

ראדי. יחזור לסכנין? (דני מרון)
ראדי. יחזור לסכנין? (דני מרון)

בסכנין ממשיכים במאמצים להחזיר לקבוצה את הקשר מהראן ראדי שמבוקש גם בהפועל תל אביב. בצפון מאמינים כי העובדה שהקבוצה הציעה לראדי גם תפקיד רשמי לאחר הפרישה תביא אותו לקבוצה: "אנחנו רוצים את מהראן, אבל לא בכל מחיר", אמרו בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי