רשם העמותות דחה את חדרה, אוסטוינד מועמד להצטרף

אור אוסטוינד
אור אוסטוינד | אודי ציטיאט

מתווה הפשרה שהציע המועדון בנוגע לניהול התקין נדחה. בקבוצה שוקלים לפנות לבית המשפט. קשר הפועל תל אביב בעונה האחרונה עשוי להצטרף לעולה החדשה, המגן וויסאם רבאח צפוי לחתום. באירקטרביץ' חתם לעונה נוספת

(גודל טקסט)

 

 

 

 

 

אכזבה קשה בהפועל חדרה מהתשובה שהגיעה הערב מרשם העמותות על כך שהוא לא מקבל את המתווה שהוצע לו ולכן חדרה לא תוכל לקבל את אישור הניהול התקין. כידוע, במקרה של אי קבלת ניהול תקין לא תוכל חדרה לקבל הקצבה חלקית ממנהלת הליגה בסך שלושה מיליון שקלים וגם תתקשה לקבל את הכספים שהיו אמורים לעבור מעיריית חדרה. בכל מקרה, במועדון לא מתכוונים לוותר בנושא ולא מן הנמנע כי הקבוצה תפנה בעניין לבית המשפט שיפסוק בנושא. "נתייעץ עם הגורמים הרלוונטיים ונקבל החלטה בנושא. חבל שרשם העמותות בחר שלא ללכת לקראתנו", אמרו במועדון. 


אגב, בחדרה הבהירו כי למרות אי קבלת ניהול תקין, הקבוצה כבר העמידה את תקציב המינימום ואף מקווה להגדילו במידה ותמכור מנויים באצטדיון בנתניה. במועדון השיקו היום את המנויים כאשר המנוי היחיד יעלה 700 שקל, מנוי בתא הכסף יעלה כ-1,500 שקל ומנוי בתא הכבוד יעלה 4,000 שקל. בחדרה מעריכים כי מכירת המנויים תביא לכשלושה מיליון שקלים שיתווספו לתקציב השוטף של הקבוצה.


בינתיים, בחדרה החליטו להמשיך עם ההכנות כרגיל. שחקן שנמצא על הכוונת של המאמן ניסו אביטן הוא הקשר אור אוסטוינד. אוסטוינד, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל תל אביב, אינו צפוי להמשיך באדומים ולא מן הנמנע כי יסכים להגיע לעולה הטרייה. בקבוצה רוצים להתחזק גם במגן הפועל ראשון לציון, וויסאם רבאח. כפי שפרסמנו ביום שישי, נציגיו של השחקן כבר מנהלים שיחות עם ראשי חדרה ובמועדון מאמינים כי השחקן יחתום בקרוב.


בנוסף, במועדון מחכים לתשובות מאנשי הפועל באר שבע לגבי זהות השחקנים אשר ישוחררו מהאלופה כבר בתקופה הקרובה ובהתאם לכך, תשקול חדרה להיכנס למשא ומתן מולם אם יהיו שחקנים שהמאמן ניסו אביטן יגלה עניין בהם. במועדון סיכמו: "נעמיד העונה קבוצה טובה שתפתיע את הליגה". בין השמות שאמורים להגיע מהאלופה: הבלם עמית ביטון. במקביל, הודיעה הקבוצה ששחקנה הבוסני, סמיר באירקטרביץ' (30), חתם לעונה נוספת ויהיה הזר השלישי של הקבוצה אחרי אוסטין אג'ידה ולוסיו שחתומים לעונה הקרובה.


  ערן לוף) ניסו אביטן. מחכה לשחקני באר שבע) ניסו אביטן. מחכה לשחקני באר שבע (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי