שמו של אריק סאבו עלה שוב כמועמד למכבי חיפה

דן גלזר, אריק סאבו
דן גלזר, אריק סאבו | דני מרון

נשיא המועדון יעקב שחר צפוי לשוחח עם בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב, בנוסף לעידן ורד גם מועמדותו של הסלובקי נשקלת בחיוב. בקבוצה זועמים על העיכוב של מכבי נתניה בעסקת אולסק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח את אימוניה בשבוע הבא ובשלב זה נראה כי שחקן הרכש היחיד שיגיע לאימונים הוא החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר. בקבוצה מחפשים גם קשר אחורי משמעותי שיגיע על חשבונו של הבולגרי גאורגי קוסטדינוב, אבל בשלב זה טרם הצליחו להגיע לסיכום עם אחד המועמדים להחליפו.

בכרמל אישרו כי ישנם מספר מועמדים לתפקיד הקשר האחורי ונראה כי ההחלטה הסופית תתקבל לאחר הפגישה בין המאמן פרד רוטן למנהל הטכני מו אלאך. בגזרת הישראלים, הירוקים ממתינים להתפתחויות בעניינו של עידן ורד. בקרוב צפויה להיערך שיחה בין בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב לבין נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, בה צפוי טביב לתת הצעה לירוקים שמצדם אינם מתכוונים להציע סכומי עתק עבור הקשר. כפי שפרסמנו אתמול, במכבי חיפה החליטו כי סכום העברה של ורד לא יעלה על חצי מיליון יורו.

שחקן ירושלמי נוסף ששוב עלה כמועמד למועדון הירוק הוא הקשר אריק סאבו. בית"ר צפויה לממש את האופציה על השחקן עד סוף החודש ואם לא תעשה זאת בשל הבעיות הכלכליות, תיכנס חיפה לתמונה ותנסה לצרף את השחקן. גזרה נוספת שמעניינת את הירוקים היא העברתו של הקשר ניקו אולסק. בחיפה כבר הציעו בתמורה את הקשר יניב בריק ואת החלוץ שון וייסמן ואילו בנתניה רוצים בנוסף גם סכום כספי. בחיפה כעסו הבוקר על ההתמהמהות של נתניה בעסקה וגורם בנושא אמר: "נתניה יכולה לאחר את הרכבת. אולסק אומנם שחקן מצוין, אבל לא נחכה לו לנצח".



אולסקו סאבו במאבק על הכדור. בעונה הבאה אחד מהם ילבש ירוק? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי