דיווח: שוער יווני מועמד למכבי ת"א. קנדיל יצטרף עד שבת?

מאור קנדיל
מאור קנדיל | עדי אבישי

המנכ"ל בן מנספורד מנהל שיחות עם בעלי בני יהודה ברק אברמוב, שדורש בשלב זה 1.5 מיליון שקלים ושלושה שחקנים בהשאלה. אסטרס טריפוליס מעוניינת למכור את יורגוס אתנסיאדיס ושמו עלה בהקשר של הצהובים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מגבירה את המאמצים להחתמתו של המגן הימני של בני יהודה מאור קנדיל, כפי שפורסם בספורט1. בקריית שלום רוצים מגן ימני טבעי לתפקיד בו משחק בקביעות אלי דסה ולא רוצים בעונה הארוכה המצפה להם שמלבד דסה יהיה בתפקיד רק שחקן שיכול לתפקד כמגן ימני בעת הצורך, דוגמת שרן ייני שבמשך שנים אולתר כמגן.

כידוע מכבי תל אביב נמצאת תחת מגבלת חוקי הפייר פלי של אופ"א ולא יכולה לרכוש שחקנים עד שלא תמכור, וזו גם הסיבה לפגיעה במו"מ שמנהל מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד עם הבעלים של בני יהודה ברק אברמוב. בשנים האחרונות התנהלו יחסים טובים בין הצדדים ולא במקרה הושאלו העונה חמישה שחקנים ממכבי ת"א לבני יהודה, ועל כן השיחות נמשכות כשהכוונה היא לסכם עם צירוף קנדיל עד יציאת הקבוצה בשבת למחנה האימונים.

במכבי ת"א הסבירו כי מגבלות אופ"א קובעות כי השאלת שחקנים בין מועדונים מחייבת ומבדילה בין שחקן המושאל ללא אופציה לרכישה, בין שחקן שלקבוצה יש אופציה לרכוש אותו ובין שחקן שמושאל על פי כמות משחקים שישחק. הרצון לצרף תחילה את קנדיל נובעת מהעובדה שנכון לעכשיו אלי דסה לא חתם על חוזה חדש, למרות הצעה חדשה שקיבל. למכבי תל אביב יהיה עומס של משחקים באירופה, בגביע הטוטו, בגביע המדינה ובליגה כשלאלי דסה הפציע יש את ההשתתפות במשחקי נבחרת ישראל והעומס עליו יהיה רב.


קנדיל בעונה שעברה מול מכבי ת"א. יצטרף עד שבת? (דני מרון)

בני יהודה מבקשת ממכבי תל אביב תמורת מאור קנדיל 1.5 מיליון שקלים וכן שלושה שחקנים בהשאלה מתוך רשימה של שבעה שחקנים הכוללת את אור דסה, שחר פיבן, שגיב יחזקאל, רוסלן ברסקי, מתן חוזז, יונתן כהן ומאוויס צ'יבוטה, אך בנוסף לתשלום שלא יכולה לשלם הקבוצה בשלב זה, גם המאמן החדש ולאדן איביץ' מעוניין לצפות בשחקנים לפני שיקבל החלטות בנושא וזו תתקבל רק במחנה האימונים בפולין, לשם גם צפויים להצטרף זר או שניים בנוסף לז'איר אמאדור שכבר חתם בקבוצה ולא הגיע לארץ.

העמדה אולי הכי משמעותית שמכבי תל אביב מעוניינת לחזק עד סוף השבוע היא של השוער. על פי דיווחים ביוון, מכבי ת"א מעוניינת בשוער אסטרס טריפוליס, יורגוס אתנסיאדיס (25). השוער היווני מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצתו שמעוניינת למכור אותו ועל פי הפרסומים, פאוק וקבוצה מהליגה הרוסית מתחרות בצהובים. אתנסיאידס ספג בעונה החולפת 24 שערים ב-30 הופעות ליגה וגילה יכולת מצוינת. יחד עם זאת, נראה שמכבי ת"א לא תחתים שוער, בטח לא כזה שמצריך תשלום דמי העברה, לפני שתמכור את פרדראג ראיקוביץ'. 

מכבי ת"א תהיה אמורה לתת פתרון גם למצב של הקשר כריסטיאן באטוקיו שעבר ניתוח ברצועה הצולבת בארגנטינה ויהיה כשיר לחזור בעוד שבעה חודשים. במכבי ת"א יצטרכו להחליט אם להקפיא את כרטיס השחקן של באטוקיו עד סיום העונה כדי שיוכלו לצרף זר במקומו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי