מקורבי סלליך: קיווינו לחוזה גבוה יותר אבל מסתפקים במצוי

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | דני מרון

הקשר ייפגש במהלך היום עם נציגיו וצפוי לאשר את ההסכם החדש לפיו ירוויח בשנתיים הקרובות מעל 200 אלף דולר ויקבל אופציה לשנתיים נוספות. דיווח בהולנד: הירוקים ניסו לצרף את ז'וניניו באקונה שחתם באנגליה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה הביעו הבוקר (רביעי) שביעות רצון מההסכם החדש אליו הגיעו עם הקשר סינטיהו סלליך. בשבועות האחרונים נשמע מדבריהם של נציגי השחקן כי ישנו נתק בינם לבין המועדון, כאשר הקשר חש כי חיפה מעט טעתה עם החוזה שלו. ואכן, אתמול נפגש עורך דינו של השחקן עם מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב שהציע לקשר חוזה חדש.

במסגרת החוזה החדש צפוי הקשר להרוויח מעט יותר מ-200 אלף דולר ויקבל גם אופציה לשנתיים נוספות בהן השכר שלו צפוי לעלות משמעותית. מעבר לכך, השחקן יקבל מענק של 80 אלף דולר שמגיעים לו על פי החוזה הישן. נציגי סלליך מאמינים כי בשנתיים הקרובות הוא יזכה למעמד של שחקן בכיר בחיפה והקבוצה אף תממש את האופציה, ואז יהפוך השחקן לאחד המשתכרים הבכירים בקבוצה. מאידך,

בסביבתו של סלליך מבינים כי במסגרת השנתיים הראשונות הקשר עדיין יהיה עם שכר נמוך יותר ואם חיפה לא תצליח, היא לא תרצה לממש את האופציה. במהלך היום ייפגש הקשר עם נציגיו בכדי לאשר את ההסכם החדש ואז יחליפו הצדדים טיוטות לפני חתימה. אחד ממקורביו של השחקן אמר: "אנחנו שמחים שיש הסכם חדש. קיווינו לחוזה גבוה יותר, אבל מסתפקים במצוי".

בינתיים, שחקני הקבוצה ימשיכו בבדיקות מאמץ כאשר אתמול הגיעה הקבוצה הראשונה, היום תגיע הקבוצה השנייה ומחר תגיע הקבוצה האחרונה של השחקנים לבדיקות שנערכות בירושלים. ראשי חיפה מקווים לשוחח ואף להיפגש עד סוף השבוע עם הנהלת מכבי נתניה על מנת לסגור את עסקת ניקו אולסק, כדי שהאחרון יופיע לפתיחת האימונים במדי הירוקים. בנוסף, בחיפה מחכים להתפתחויות מצד אלי טביב בנושא מכירתו של עידן ורד. כפי שפרסמנו, בחיפה מוכנים לשלם עד חצי מיליון יורו כסכום העברה על השחקן.

סלליך. מצפה להפוך לשחקן בכיר בחיפה (דני מרון)
סלליך. מצפה להפוך לשחקן בכיר בחיפה (דני מרון)

על פי פרסומים בהולנד, מכבי חיפה ניסתה לצרף את קשר כרונינגן ז'וניניו באקונה (20), אך הברזילאי חתם בהאדרספילד וישחק בשלוש השנים הקרובות בקבוצה מפרמיירליג. למרות גילו הצעיר, לשחקן 87 הופעות בליגה ההולנדית הבכירה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי