רשמי: איסק קואנקה שוחרר מהפועל באר שבע

מאור מליקסון, איסאק קואנקה
מאור מליקסון, איסאק קואנקה | לירון מולדובן

כפי שפרסמנו לפני יומיים, האלופה הגיעה לסיכום על פרידה מהקשר הספרדי המאכזב שיעזוב מיידית: "מאחלים לו בהצלחה". הפיצוי מוערך ברבע מיליון יורו. כעת ינסו בבירת הנגב להיפרד גם מקורהוט

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) על התרת חוזהו של איסק קואנקה שיעזוב באופן מיידי את האלופה. "הגענו לסיכום על שחרורו של השחקן. אנחנו מודים לאיסק ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו". הספרדי החזיק בחוזה לשנתיים נוספות עם שכר של כחצי מיליון יורו לעונה והוא ייזכר כאחד משחקני הרכש המאכזבים שהגיעו לישראל, כשלפי ההערכות סכום הפיצוי מוערך ברבע מיליון יורו.

כזכור, לפני יומיים פרסמנו שהמהלך יושלם. סוכנו של קואנקה, פרנסיסקו ואלדיבייסו, נכח בארץ ואמר: "ביממה האחרונה איחדנו כוחות ואנחנו פועלים בשיתוף פעולה. בהחלט אפשר לומר שאנחנו קרובים להשגת סיכום על סיום ההתקשרות החוזית בינינו".

ההודעה הגיע לאחר ימים לא פשוטים בהם ברק בכר אסר על השחקן להשתתף בפעילות קבוצתית והודיע לו שלא ייצא למחנה האימון בפולין. קואנקה בן ה-27 סבל מלא מעט פציעות בעונה שעברה ובסך הכל רשם 10 הופעות ליגה בהן כבש שני שערי ליגה. כבר בינואר היה מועמד לעזוב, אך לא מצא קבוצה שתיקח את חוזהו.


היה רחוק מלהותיר חותם בישראל. קואנקה (אנצ'ו ג'וש)

הפועל באר שבע החתימה עד כה הקיץ את חן עזרא ושמואל שיימן ונפרדה ממהראן ראדי, אליניב ברדה וכעת מהקשר הספרדי. כעת, ינסו במועדון להגיע להסדר גם עם מיהאי קורהוט שלא צפוי להמשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי