קלאודמיר יחתום אם הפועל חיפה תמצא מגן ישראלי

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | דני מרון

קלינגר מוטרד מצד שמאל של ההגנה ומחפש שחקן בכיר שיחליף את שמואל שיימן, אך אם יגיע זר המכסה תושלם והקשר הברזילאי לא יצטרף. במועדון מרוצים מצירופו של אלבז: "תוספת כוח". גינסארי יחתום בקרוב, ארמלי בדרך

(גודל טקסט)

בשבוע הבא הפועל חיפה תפתח את אימוניה ותתחיל את ההכנות לקראת העונה האירופית. במועדון מקווים כי עד לאימון הבכורה תסתיים הסאגה בין הבעלים יואב כץ למאמן ניר קלינגר והאחרון יחתום על חוזה חדש בקבוצה. כפי שפרסמנו אתמול, הבעלים הבהיר שקיימים פערים שניתנים לגישור וסעיף שעדיין ישנה מחלוקת לגבוי הוא אורך החוזה. המאמן רוצה חוזה לשנתיים ואילו כץ לעונה אחת בלבד.

כך או כך, השניים ממשיכים בבניית הסגל ואתמול הודיעו רשמית על החתמתו של אלי אלבז שעל מועמדתו להפועל חיפה פורסם לראשונה בספורט1. כשבמחזיקת הגביע הבינו שאלון תורג'מן לא מתכנן להישאר הם החלו את המגעים מול אלבז וכעת, לאחר צירופו, במועדון בטוחים: "אלי חלוץ מצוין, שחקן בית שלנו, אין לנו ספק שהוא יהיה תוספת כוח משמעותית".

למרות צירפו של אלבז, קלינגר שואף להחתים חלוץ נוסף ונראה שזה יהיה סוהיל ארמלי מבית"ר תל אביב רמלה ששייך למכבי תל אביב. שחקן נוסף שצפוי לחתום בקרוב הוא הקשר ראדו גינסארי, זאת לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום על המשך ההתקשרות ועד לתחילת השבוע הבא צפויה לצאת הודעה רשמית.

עמדה שמטרידה את קלינגר היא צד שמאל של ההגנה. שמואל שיימן, כידוע, עבר להפועל באר שבע ולמרות הסיכום עם חן דילמוני, הצוות מקצועי חושק במגן בכיר והחיפושים בגזרה הזו נמשכים כשגם זר וגם ישראלי על הפרק. אם הפועל חיפה תצליח למצוא מגן שמאלי ישראלי, כמו עומרי בן הרוש, היא תחתים את קלאודמיר כזר השישי והאחרון.


יצטרך להמתין קלאודמיר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי