רובי לבקוביץ' סיכם בהפועל תל אביב, ניקולא דיגיני נחת

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | ערן לוף

השוער, שעל מועמדתו לאדומים פורסם לראשונה בספורט1, יצטרף לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות. החלוץ ששיחק בעונה החולפת הגיע לארץ במטרה להאיץ את המגעים ולחתום

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קרובה לצרף את רובי לבקוביץ' מהפועל פתח תקווה. השוער, שעל מועמדתו פורסם לראשונה בספורט1, סיכם עקרונית אצל האדומים לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת והוא אמור לחתום רשמית על החוזה במהלך השבוע הבא לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות.

"הגענו לסיכום עם רובי והוא יהיה באימון הפתיחה של הפועל תל אביב בתחילת החודש אחרי שיעבור את כל הבדיקות ויחתום רשמית על החוזה", סיפר גורם בכיר במועדון האדום. לבקוביץ' אמור להתחרות מול אריק ינקו על אפודת השוער הראשון.

בנוסף, ניקולא דיגיני, שחקן התקפה שסיים את חוזהו בקבוצת טרומיטוס מיוון, נחת היום (שישי) לנהל מו"מ עם הפועל תל אביב במטרה להחתימו לאחר שהמגעים מול אלי אלבז לא צלחו. דיגיני, שיכול לשחק במספר עמדות בחלק הקדמי, הוביל את קבוצתו אשתקד למקום הרביעי בליגה המקומית עם עשרה שערים. בסך הכל זו הייתה עונתו השנייה במדי אטרומיטוס והרביעית ביוון כשלפני כן הוא שיחק במדי פנתראקיקוס.

אותו גורם הרחיב על נושא הרכש: "במהלך השבוע תהיה פגישה עם ראדי ואנחנו נמשיך להמתין להתפתחויות בין עומר דמארי ללייפציג". בנוסף, האדומים בודקים אופציה לצרף זר נוסף שיגיע למחנה האימונים בפולין בנוסף לברזילאי רוג'ר ברנרדו שכבר סיכם בקבוצה ולא מן הנמנע שזה יהיה בסופו של דבר  דיגיני.


פגישה במהלך השבוע הבא. ראדי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי