מנחם קורצקי סיים את תפקידו בהפועל רעננה

קורצקי
קורצקי | דני מרון

המאמן עוזב לאחר עונה אחת בלבד, למרות שהיה אמור לחתום על חוזה חדש ארוך טווח. הסיבה: חוסר התאמה בין הדרישות המקצועיות שלו להיענות של ההנהלה. שמו של שרון מימר כבר הוזכר. חלוץ קמרוני אמור להגיע

(גודל טקסט)

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי, שהגיע לקבוצה בשלהי העונה שעברה במקומו של גיא לוי, עוזב היום (שישי) את התפקיד לאחר שיחה ארוכה שקיים עם הבעלים אשר אלון וחברי ההנהלה. הסיבה היא שהדרישות המקצועיות של המאמן לא נענו ולקבוצה הגיעו עד עכשיו מספר שחקנים שהוגדרו בשיחה כ"דרג שני ושלישי".

קורצקי, שהיה אמור לחתום על חוזה חדש ארוך טווח, הולך הביתה והשם שכבר עלה אחרי הפגישה הוא של שרון מימר, אבל בשיחה הוזכר כי מימר היה כבר קרוב לחתימה בעונה שעברה אך ביטל את ההסכמות והעדיף את מכבי פתח תקווה.

קורצקי. המועדון לא עמד בדרישות המקצועיות שלו (דני מרון)
קורצקי. המועדון לא עמד בדרישות המקצועיות שלו (דני מרון)

הודעת ההתפטרות של קורצקי הפתיעה את ראשי הפועל רעננה, שלא היו מוכנים למהלך ולא היה להם מושג מה מתכוון קורצקי כשהגיע לפגישה עם הבעלים. גורם בכיר בקבוצה אמר: "ההתפטרות של מנחם הייתה חד צדדית והוא הגיע למקום כשיש לו החלטה לעזוב את עמדת המאמן. נושא החיזוק שביקש אינה הסיבה להתפטרות, יש דברים אחרים".

על רקע ההתפטרות המפתיעה, הקבוצה אמורה לצרף ביום ראשון את החלוץ הקמרוני תיירי נגואקם בן ה-29 שהגיע על פי בקשתו של קורצקי עצמו. נגואקם שיחק בעונה שעברה בקטאר ולפני כן בטורקיה ופינלנד. לקבוצה כבר הגיעו טל איילה, מירקו אורמוש, ניב אלטמן ועומר ורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי