רומאריו פירס: הבנתי שלהישאר זו האפשרות הטובה ביותר

רומאריו פירס
רומאריו פירס | מאור אלקסלסי

הברזילאי, שעל הישארותו במכבי פ"ת פורסם כאן: "מבחינתי, אני מרגיש כאן בבית". על רקע רצון המועדון לצרף שוער זר גיגי לא מתכוון לעזוב כרגע. נקבעה יריבה שנייה במחנה האימון

(גודל טקסט)

"היו לי כמה הצעות, אבל לאחר שבחנתי אותן, קיבלתי את ההחלטה להישאר במכבי פ"ת והבנתי שכאן הכי טוב לי להישאר". כך הגיב רומאריו פירס לראשונה, בשיחה עם ספורט1, על המשך דרכו בקבוצה, כפי שפורסם כאן לפני כשבועיים: "מבחינתי מכבי פ"ת זה הבית, זה מועדון שאני נמצא בו כבר שנתיים וטוב לי בו", הוסיף.

פירס, לא צפוי לפתוח את האימונים יחד עם חבריו ביום שלישי הקרוב, ויצטרף ככל הנראה לקראת תחילת השבוע, אז יגיע לישראל ממולדתו ברזיל ויחתום על חוזה לעונה אחת, ככל הנראה ללא אופציה לעונה נוספת.

מי שכן יפתח את האימונים הוא צחי גיגי. השוער, שגילה על רצון קבוצתו להחתים שוער זר בהחלטת המאמן אלישע לוי, לא מתכוון לעזוב נכון לרגע זה, אלא אם כן יקבל הצעה שלא יהיה אפשרי לסרב לה. גיגי, חתם לקראת סיום העונה שעברה על חוזה חדש לארבע שנים ומתכוון לכבד אותו. השוער מאמין שהבאת שוער זר תגרום לתחרות. אם וכאשר יגיע שוער זר, במלאבס יחפשו פתרון לעובדה שיחזיקו שלושה שוערים כשגם יוסי גינזבורג חתם לאחרונה על חוזה חדש ומשודרג לשנתיים ולא מן הנמנע שדווקא הוא זה שיושאל.

צחי גיגי. מתכוון לכבד את חוזהו (מאור אלקסלסי)
צחי גיגי. מתכוון לכבד את חוזהו (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, נקבעה יריבתה השנייה של הקבוצה במחנה האימונים בוונגזל, אוסטריה. בנוסף לאורנבורג הרוסית, תפגוש פתח תקווה גם את הקבוצה הגיאורגית לוקומוטיב טיפילסי. בימים הקרובים, יתאמו בפ"ת את היריבה השלישית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי