מכבי ת"א המריאה לפולין, שגיב יחזקאל נשאר בארץ

איתי שכטר
איתי שכטר | מכבי תל אביב

סגנית האלופה המריאה למחנה האימונים, הקשר לא יישאר גם העונה. קיארטנסון כן המריא, ראיקוביץ' שנמצא עם סרביה במונדיאל על הכוונת של פיורנטינה שמוכנה לשלם עבורו כחמישה מיליון יורו, כך על פי דיווחים

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הייתה אמורה לקיים הבוקר (שבת) אימון בקריית שלום לפני ההמראה הלילה למחנה האימונים בפולין, אך המאמן ולאדן איביץ' החליט לבטלו בשל העייפות הרבה מאמוני הקבוצה הכפולים הנערכים לאחרונה. בערב היא כבר יצאה לפולין, ובין השחקנים שנשארו בארץ נמצא שגיב יחזקאל.


הקשר שנרכש מהפועל תל אביב לפני שנתיים ואת העונה שעברה בילה כמושאל בקריית שמונה, צפוי לצאת להשאלה העונה וכמוהו גם מתן בלטקסה שבעונה האחרונה הושאל לעכו, דור ג'אן שהיה במ.ס אשדוד וכן שחקני קבוצת הנוער תומאס פרינס, תומר אלטמן, פאדי נג'אר, עדן קארצב ואילון אלמוג. כן המריאו עם הקבוצה שחר פיבן שהיה גם הוא מושאל לאשדוד, שון גולדברג שהיה בבית"ר ירושלים, דן גלזר ששיחק במכבי נתניה, רוסלן ברסקי שבלט בהפועל חיפה ומאוויס צ'יבוטה ששיחק בבני יהודה ועשוי להירשם כישראלי העונה. 


במחנה האימונים כידוע לא יהיה פרדראג ראיקוביץ' שנמצא עם נבחרת סרביה בגביע העולם וכך או כך לא יוכל לעמוד לרשות איביץ' בסיבוב המוקדמות הראשון באירופה. בינתיים, הקבוצה אינה מצרפת שוער חדש במקומו של ראיקוביץ' בשל ההצעות הכספיות הנמוכות עליו. עד כה הצהובים קיבלו הצעות של פחות משני מיליון יורו, מחצית מתג המחיר שהציבה הקבוצה. לאחרונה נקשר שמו של הסרבי להתעניינות על ידי פנרבחצ'ה ופיורנטינה, כשלפי הדיווח האחרון האיטלקים יציעו כחמישה מיליון יורו עבור השוער, אך לא מעבר. גם החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון אינו מצליח להביא מועדון אירופי שישלם עליו לפחות ארבעה מיליון יורו והוא כן יצא עם הקבוצה לפולין. מכירתם של השניים, בצל מגבלות אופ"א על המועדון, מקשות על החתמתם של שחקנים בהם מעוניין המאמן ולאדן איביץ'.


קיארטנסון. צריך להביא הצעות טובות יותר (דני מרון)
קיארטנסון. צריך להביא הצעות טובות יותר (דני מרון)


בשלושת משחקי האימון בפולין אמור השוער הצעיר חביב אוחיון שהחלים מפציעה לקבל הזדמנות להוכיח עצמו ולממש את התקוות שלפני הפציעה בגב. לאחר החזרה מהמחנה בפולין בו ישתתף הרכש הפורטוגלי ז'איר אמאדור יחליט הצוות המקצועי על הסגל הרחב ועל השחקנים שימשיכו ואלו שיופנו לבית"ר ת"א/רמלה ולמועדונים אחרים בהשאלה או מכירה.


 

יוצאים לדרך #מחנהאימונים2018 # #100%maccabi #יאללהמכבי #mtafc #wearemaccabi #wearerhebrand

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי