"ניקולא דיגיני בכלל לא התכוון לחתום בהפועל תל אביב"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

האדומים ממשיכים לחפש חיזוק אחרי שהמועמדות של החלוץ הצרפתי ירדה מהפרק. בקבוצה מאמינים כי המו"מ עם ראדי יבשיל ותהיה פריצת דרך מול עומר דמארי הנמצא בשיחות מתקדמות עם ליפציג. השוער רובי לבקוביץ' חתם

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מתקדמים הלאה במאמץ לצרף שחקן זר או ישראלי בכיר לקו הקדמי של הקבוצה לאחר שמהלך לצרף את מוחמד גאדיר, אלי אלבז וניקולא דיגיני הצרפתי לא צלחו. האחרון, שחקן אטרומיטוס היוונית בשנתיים האחרונות, שהה בישראל, אך המו"מ עמו פוצץ בשל פערים גדולים. במועדון משבחים את בעלי הקבוצה, איציק ושרון ניסנוב, על הרצון והמהלכים השקולים כספית ומקצועית בהחתמת שחקנים כהפקת לקחים מההחתמות החפוזות בתחילת העונה שעברה של השחקנים הזרים ששוחררו מאוחר יותר.

גורמים שהיו קשורים למו"מ שהתנהל בסוף השבוע עם החלוץ הצרפתי בו חפץ המאמן קובי רפואה והיה אמור להגיע לישראל למו"מ כבר לפני חודש הבהירו כי דיגיני מחזיק במספר הצעות כולל שתיים מהליגה היוונית ומראש לא הגיע עם סוכניו היוונים, ביקש רק לשמוע את ההצעה הכספית ובכלל לא התכוון לתחום. בעוד האחים ניסנוב היו מוכנים לשלם את הסכום עליו סוכם – הסוכנים היוונים לא ענו והתחמקו. "כלום לא קרה. קובי יחפש שחקן זר אחר כי לא חסרים כאלו. הניסנובים היו מוכנים לשלם לדיגיני כמו לברזילאי, רוג'ר ברנרדו, ויחפשו עכשיו שחקן אחר". 

לעומת דיגיני, השוער רובי לבקוביץ' עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, חתם במועדון והוא צפוי להיאבק עם אריק ינקו על אפודת השוער הראשון. "אני שמח להגיע למועדון ענק בכדורגל הישראלי ומחכה כבר לפתיחת האימונים. מבטיח להשקיע ולתת את כל כולי למען המועדון. יאללה הפועל", אמר השוער. לבקוביץ' בן ה-29 עבר בבית"ר שמשון תל אביב, בני לוד, רמת השרון, מכבי נתניה, הפועל ב"ש, הפועל חיפה ואשתקד שיחק בהפועל פ"ת. 

בקבוצה מאמינים כי המו"מ עם מהראן ראדי יבשיל ותהיה פריצת דרך מול עומר דמארי הנמצא בשיחות מתקדמות עם ר.ב ליפציג על פרידה בהסכמה תמורת פיצוי כספי. הקבוצה תפתח את האימונים ביום ראשון הבא וכעבור שבועיים תמריא למחנה אימונים ומשחקי הכנה בפולין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי