"האוהדים לא יניחו לטביב עד שיודיע שהוא עוזב את המועדון"

אלי טביב
אלי טביב | צילום: דני מרון

אלי אוחנה ימריא עם בית"ר להונגריה, למרות הקרע המתרחב בינו לבין הבעלים. לוזון מתווך בין השניים. חוסר הסכמה גם בגזרת ורד, גורם: "אין סיכוי שאוחנה ישחרר אותו". משחקי ההכנה של ישודרו בערוצי ספורט1

(גודל טקסט)

אלי אוחנה, שנמצא בנתק עם הבעלים אלי טביב, קיבל החלטה להמריא עם בית"ר ירושלים ביום שלישי הקרוב למחנה האימון שיערך בהונגריה. אוחנה הגיע הבוקר למתחם האימונים בבית וגן, אך גורמים במועדון מספרים שהוא נראה נטול חשק ומוטיבציה בשל היחסים הרעועים עם הבעלים טביב.

בשבוע שעבר נערכה פגישה בין אוחנה וטביב, בתיווכו של החשב חיים נבון, אך גם פגישה זו לא הביאה להתקרבות בין הצדדים ואפילו החריפה את היחסים עוד יותר. בפגישה נאמרו דברים קשים מאוד מצדו של אוחנה כלפי הבעלים ובשלב הזה, האפשרות שהשניים ימשיכו לשתף פעולה נראית קלושה מאוד. אוחנה כועס מאוד על התנהלותו של טביב בשבועות האחרונים ועל כך שדברים רבים נעשים מאחורי גבו. מי שנמצא כעת בין השניים הוא גיא לוזון וכך מתנהלים הדברים במועדון. לוזון ואוחנה מדברים ביניהם ואם לוזון רוצה לצרף שחקן מסוים, או לדון בשחרור של אחר, הוא זה שמדבר ישירות עם טביב.

"המצב הנוכחי הוא פשוט בלתי אפשרי. זה לא נורמלי לנהל ככה מועדון", אמר גורם בבית וגן. "טביב לא מבין בכלל איזה מחאה מצפה לו מכיוון האוהדים, הם לא יניחו לו, עד שיודיע שהוא עוזב את המועדון. אף אחד כבר לא מאמין לטביב, לא רוצים לראות אותו ולא מתרגשים ממה שהוא אומר. לטובת בית"ר, חייבים למצוא פתרון, כי כמו שזה נראה עכשיו, אוחנה וטביב לא יכולים לעבוד יחד".

אלי טביב.
אלי טביב. "זה לא נורמלי לנהל ככה מועדון" (דני מרון)

אחד הדברים שעליהם אוחנה לא מוכן להתפשר הוא סוגיית שחרורו של עידן ורד. בבית"ר מודעים למגעים שטביב ניהל עם מועדונים כאלה ואחרים בנוגע למכירתו של ורד, גם כדי לחסוך את עלות שכרו וגם כדי להכניס כספים ממכירת כרטיסו של השחקן המוכשר. "כל עוד זה תלוי באוחנה, עידן ורד לא יזוז לשום מקום", אמר גורם במועדון לספורט1. "גיא לוזון בונה את בית"ר סביב ורד ואוחנה יודע שמכירה של ורד תפרק למעשה את הקבוצה. כל עוד הוא בבית"ר, אין שום סיכוי שאוחנה יחתום על טופס שחרור של עידן ורד, במקרה הזה הדברים מאוד חד משמעיים ולא ניתנים בכלל למשא ומתן", הוסיף הגורם.

בית"ר תמריא ביום שלישי להונגריה ותקיים שלושה משחקים שישודרו כולם בחבילת העורצים של ספורט1. המשחק הראשון יהיה מול בודפשט הונבד בשבת (19:00, ספורט4). בשלב זה, מתקשים במועדון לצרף שחקני רכש זרים חדשים. מרסל הייסטר ניתק מגע לחלוטין ובמועדון מבינים שיאלצו למכור אותו ולהביא במקומו מגן חדש, ישראלי או זר. הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שלא נמצא בתוכניות, עדיין לא מצא לעצמו קבוצה שתיקח על עצמה את חוזהו הגבוה וגם זה מעכב מאוד את הניסיונות של בית"ר לצרף שחקן במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי