מכבי ת"א תפתח את מחנה האימונים, איביץ' בוחן אופציות

ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ' | מכבי תל אביב

הצהובים ישחקו בפולין נגד ארקה גדיניה (19:00, שידור ישיר בספורט1) והמאמן הסרבי מתלבט את מי להשאיר בסגל. שישה שחקנים עמודים בפני סינון והכוונה היא לצרף זר לחלק ההתקפי. "PenguinPickUp" הפכה לספונסר רשמי

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, שהחלה את מחנה האימונים בגדנסק שבפולין, תקיים הערב (שני 19:00, שידור ישיר בספורט1) את משחק ההכנה הראשון נגד ארקה גדיניה. המאמן ולאדן איביץ' מנסה במהלך האימונים לגבש את סגל הקבוצה ולהתרשם מהשחקנים ששבו למועדון מהשאלה במקביל לגבש את הקבוצה והסגל המוביל לקראת המשחק הראשון בעוד פחות מחודש בליגה האירופית.

מבין המושאלים החוזרים, כבר הוחלט שדור ג'אן, שגיב יחזקאל ומתן בלטקסה יושאלו למועדון אחר וההתלבטות היא את מי להשאיר בסגל במאבק על ההרכב מבין שון גולדברג, דן גלזר, רוסלן ברסקי, שחר פיבן, מתן חוזז ומאוויס צ'יבוטה. השוער חביב אוחיון שהחלים מפציעה יקבל מהצוות המקצועי הזדמנויות להוכיח את עצמו.

הקפטן שרן ייני לא הצטרף לפתיחת האימונים בשל סיבות פרטיות וכעת ממתינים להצטרפות של הבלם ז'איר אמאדור. המאמן ולאדן איביץ' פועל להחתמת שחקנים נוספים, כאשר קיים ניסיון לצרף את אנריק סבוריט, ששיחק בעונה שעברה באתלטיק בילבאו, לעמדת המגן השמאלי בהעברה חופשית.

איביץ'. רוצה להוסיף עוד חלוץ זר (האתר הרשמי)
איביץ'. רוצה להוסיף עוד חלוץ זר (האתר הרשמי)

שחקן נוסף שמושך תשומת לב באימונים הוא הרכש איתי שכטר, שהגיע למרכז ההתקפה העמוס בשחקנים במאבק מול וידאר קיארטנסון. סוכניו של האיסלנדי מנסים לאתר לו קבוצה חלופית באירופה, אם כי הוא חתום לעוד 3 שנים. בקו הקדמי נמצאים עומר אצילי, איתי שכטר, וידאר קיארטנסון, ארון שוינפלד, אלירן עטר, דור מיכה ואור דסה, והכוונה של המאמן איביץ' היא לצרף עוד שחקן זר לחלק ההתקפי. ברור שלמאוויס צ'יבוטה, שיהיה על תקן ישראלי, כמו גם למתן חוזז ויונתן כהן, יהיה קשה להתמודד על מקום בסגל.

במקביל לאימונים, המועדון צירף ספונסרית חדשה, חברת "PenguinPickUp", שתהיה נותנת החסות לשלוש העונות הבאות מ-2018/19 עד 2021. הרשת, שנמצאת בבעלותו של מיטש גולדהאר, מספקת פתרון נוח מאובטח וללא עלות לאיסוף מוצרים אשר נרכשו בצורה מקוונת. בחלק מהסכם החסות,שלטי החברה יופיעו על חולצות השחקנים בכל מחלקות הקבוצה ובאופן בולט במגרש האימונים בקריית שלום. עלות העסקה היא כ-9 מיליון שקלים והיא תאפשר למכבי תל אביב תקציב של מעל 100 מיליון שקלים לנוכח מגבלות הפייר פליי של אופ"א.

מנכ"ל המועדון בן מנספורד אמר: "אנו שמחים להיות חלק מחברה בעלת טכנולוגיה מלהיבה אשר מישרת קו עם החזון והשאיפה שלנו להיות מועדון מוביל וחדשני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי