בנתניה אופטימיים: "קניקובסקי הבהיר לנו שהוא רוצה לשחק אצלנו"

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | אריאל שלום

הצהובים ממשיכים לחכות לקשר הפועל עכו. ירושלמי, בלאי, ורנר ושראל יפתחו את האימונים. גולדנברג ודראפיץ' שוחחו וסיכמו שהמגן ימשיך. לפני מחנה האימון: משחק אימון נגד רמלה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תפתח מחר (רביעי) את אימוני טרום העונה כשהשחקנים יפגשו בחוף הים ליומיים של אימוני כושר ביחד עם מאמן הכושר יניב מדר. ביום ראשון תפתח הקבוצה רשמית את אימוניה, וביום שני ייערך אימון הפתיחה הרשמי לעיני קהל, כשעוד קודם לכן תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים. שחקני הנבחרת, ערן לוי, דני עמוס ודיא סבע, יצטרפו לאימונים בראשון.

מלבד הפנים החדשות בדמות שחקני הרכש, ג'ונתן בורנשטיין, דודי טוויטו ושובל גוזלן, לאימונים יצטרפו שחקניה המושאלים של הקבוצה: איילון ירושלמי, נפתלי בלאי וניב שראל, במטרה להרשים את צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. מי שעוד יצטרף הוא החלוץ היהודי סם ורנר, שכבר החל להיבחן בקבוצה בחודש ינואר, אך נפצע וכעת כשהחלים, ינסה להרשים גם כן את צוות המאמנים.

למרות הסחבת בעניינו ובעיות ההנהלה בהפועל עכו, בנתניה עדיין אופטימיים שהקשר גבי קניקובסקי, שעל מועמדותו לקבוצה פרסמנו כאן לראשונה, יצטרף בסופו של דבר. "יש לו הצעה גם מבית"ר ירושלים, אבל לנו הוא אמר שהוא רוצה לשחק אצלנו", הבהיר גורם בכיר במועדון.

בנתניה מחכים למכירתם של דיא סבע ושל ניקו אולסק כדי להמשיך את בניית הסגל לעונה הבאה ומודעים לעובדה ששתי העסקאות הללו ישפיעו על שחקני הרכש. "כרגע, צריך לראות גם את המצב של הקבוצות הגדולות, איזה שחקנים הם משחררים ומה ייפלט. כרגע אין ישראלים טובים מדי בשוק", סיפרו במועדון.


מכירתו האפשרית תשפיע על בניית הסגל (דני מרון)

גיא גרוס, שסובל מפציעה מטרידה במפשעה עוד מתחילת העונה שעברה, יעבור בסוף חודש יולי בדיקת MRI ובכל מקרה לא יהיה כשיר לפתיחת העונה. בנתניה יעקבו אחר התאוששותו ולא פוסלים צירוף של בלם רביעי לסגל, לאחר שלני אהרון בחר שלא לשחק בליגת העל, כדי שיוכל לשחק בליגה האמריקאית.

לאחר שפרסמנו על רצון המגן חגי גולדנברג לעזוב, בנתניה סיפרו כי בשיחה שנערכה בין המאמן דראפיץ' לגולדנברג, יידע המגן את המאמן בהצעה הגבוהה שקיבל מעירוני ק"ש, אך לאחר נפילת העסקה והשיחה ביניהם, נראה שגולדנברג יישאר בקבוצה. "חגי הוא שחקן מוערך כאן, כל מה שהיה מאחורינו, אנחנו קיבלנו את הרושם שחגי רוצה להיות פה וגם מחויב", אמרו במועדון.

עוד לפני שתצא למחנה האימונים בהונגריה, נתניה תפגוש למשחק אימון את בית"ר ת"א/רמלה. המשחק יתקיים ביום שישי, 6 ביולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי