אחרי חזרת קורצקי: הפועל רעננה ערכה אימון בכורה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

המאמן התרחט על הודעת ההתפטרות ופתח את עונת 2018/19 עם סגל הקבוצה המתחזק. נגואקום יסדיר את נושא השהות ויחתום על חוזה, במועדון מאמינים כי יוכלו לקבל בהשאלה שחקנים ממכבי תל אביב

(גודל טקסט)

הפועל רעננה פתחה הבוקר (רביעי) את האימונים לקראת עונת 2018/19 תחת המאמן מנחם קורצקי. סיפור ההתפטרות של מנחם קורצקי בסוף השבוע שעבר והחזרה לעמדת המאמן כעבור מספר ימים לאחר שיחה עם הבעלים אשר אלון נשכ ע"י כולם. במועדון טענו כי השחקנים המובילים היו אלו שביקשו להחזיר את קורצקי כדי שימשיך את השינוי המקצועי במועדון מספר שעות לפני שיובל נעים היה אמור לחתום.

את הפועל רעננה עזבו הקיץ שמעון אבוחצירה, גיירמו ויסקארה, שלומי ארביטמן, רועי שוקרני, מוחמד כליבאת ואלי בבייב, והצטרפו אליה ארבעה שחקנים: מירקו אורמוש, טל איילה, עומר ורד ושוער המשנה ניב אנטמן. קורצקי הצליח לשכנע את עידו לוי ועדי נמני, שסיימו חוזה, להמשיך במועדון בחוזים חדשים.

הפנים החדשות במתחם האימונים היום היו מירקו אורמוש, טל איילה, ניב אלטמן ועומר ורד, כאשר במהלך האימונים יוחלט מי מבוגרי מחלקת הנוער ימשיך בבוגרים יחד עם יוסף טואבה, בן סביר, יגאל בקר ושון קילמקין. לקבוצה חזר מהשאלה בהפועל כפר סבא הקשר יובל טיטלמן. מנחם קורצקי בוחן את יניב מזרחי ששוחרר מקריית גת ואת רז שטיין ששיחק אשתקד במכבי הרצליה. נמניה ניקוליץ' ועמנואל אמבולה קיבלו חופשה עד סוף השבוע.

קמארה. עדיין אין החלטה (ערן לוף
קמארה. עדיין אין החלטה (ערן לוף)

נכון לעכשיו אין עדיין החלטה בנושא מכירתו של הבלם הגינאי עלי מוחמד קמארה, המחזיק במספר הצעות מאירופה. בהפועל רעננה מאמינים כי יוכלו לקבל בהשאלה ממכבי תל אביב לפחות שני שחקנים כשהרצון הוא לבחור מבין שגיב יחזקאל, אליאל פרץ ואור דסה. החלוץ הקמרוני אריאל תיירי נגואקום אמור להסדיר את נושא השהות שלו בישראל ולחתום על חוזה כדי להצטרף לאימוני הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי