דיווח באלבניה: מוליץ' יעבור לאלופה. השחקן מכחיש

מוליץ'
מוליץ' | אודי ציטיאט

האדומים יאבדו את חביב הקהל? באלבניה טוענים שקוקסי סיכמה על רכישת החלוץ הסרבי, עליו מימשה הפועל ת"א את האופציה רק לאחרונה מהפועל עכו. תגובת המועדון: "אם הוא רוצה ללכת, שיביא 10 מיליון דולר"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה רק לאחרונה כי מימשה את האופציה על החלוץ פייסל מוליץ', אך כעת נודע שהסרבי עלול לעזוב בקרוב. על פי דיווחים באלבניה, סוכמה העברת הסרבי לאלופה קוקסי והוא יחזק את הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות. באלבניה טוענים כי רק הודעה רשמית מפרידה בין הצדדים. מנגד, הפועל ת"א והשחקן עצמו מציגים גרסה אחרת.

מוליץ', 23, המתנשא לגובה 2.03 מטר, הגיע להפועל ת"א בינואר לאחר שמיעט לשחק במדי הפועל עכו. הוא כבש שבעה שערים ב-16 משחקים, מה שהוביל את הצוות המקצועי לבקש שימשיך בקבוצה עונה נוספת. לאחר מגעים ארוכים, הודיעו לאחרונה האדומים שהשחקן נרכש מעכו וימשיך בקבוצה לשנתיים נוספות.

בקוקסי אלופת אלבניה שיחק בעבר הקשר סיראז' נאסר. הקבוצה תשחק בעוד כשבועיים בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות מול ואלטה המלטזית ותנסה עד אז להשלים את העסקה. אגב, האדומים היו אמורים לשלם כ-100 אלף שקל לעכו עבור מימוש האופציה.

מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "לא מכירים את הסיפור. אם מוליץ' רוצה ללכת, שיביא קבוצה שתשלם עליו 10 מיליון דולר". השחקן ששוהה בארץ לקראת פתיחת האימונים ביום ראשון אישר שקיבל הצעה מקוקסי, אבל אמר: "אשחק בעונה הבאה בהפועל ת"א". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי