בלוד זועמים על מעברו של דדיה לחדרה ושלחו מכתב חריף לב"ש

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

העולה החדשה לליגת העל הודיעה על החתמתו של המגן, אך לספורט1 נודע שהקבוצה מהלאומית פנתה באמצעות עו"ד לאלופה וטענה: "עסקינן בהפרה בוטה וחוצפנית של הסכם ההשאלה". אסי גומה חתם לעונה נוספת

(גודל טקסט)

הפועל חדרה הודיעה אתמול (שלישי) על שחקן הרכש הרביעי בדמותו של המגן אור דדיה, בוגר מחלקת הנוער של הפועל באר שבע שהושאל בעונה האחרונה לבני לוד.

הבוקר נודע לספורט1 כי ראשי בני לוד טוענים כי המעבר אינו קביל וכי דדיה יכול להיות מושאל רק ללוד. ראשי לוד שלחו הבוקר מכתב חריף לאנשי הפועל באר שבע באמצעות עורך דינם אייל יפה ובמכתב צוין: "מדובר בהפרה בוטה וחוצפנית של הסכם ההשאלה בין הפועל באר שבע לבני לוד. מדובר בהפרה בוטה, גם של ההסכם בין השחקן לקבוצה, כפי שהופקד בבקרה התקציבית".

בלוד טוענים כי על פי ההסכם שנחתם בעבר, מחויבת באר שבע להשאיל את השחקן אך ורק ללוד גם בעונה הקרובה. בחדרה קיבלו בהפתעה את המכתב ואף ציינו כי בשיחות שהתנהלו בינם לבין אנשי באר שבע לא צוין כי השחקן מחויב ללוד ולכן בחדרה המשיכו במשא ומתן עם השחקן עד לכדי חתימה. "אנחנו לא צד בעניין וממתינים לעדכון מאנשי באר שבע" אמרו בחדרה.

סוכנו של השחקן בעז גורן מסר בתגובה: "‏החוזה של אור עם לוד נגמר ב-31.5 והוא חזר אוטומטית לב"ש. אור בחר ללכת לחדרה וקיבל את ברכת הדרך מקבוצת האם שלו וזה כל מה שחשוב. לאף צד שלישי אין זכות להחליט על עתידו של אור. מבחינתנו לקחנו כמחמאה את הטענות של לוד ואת הרצון שלהם לריב על אור, אבל הם בעיקר מסבים לו נזק לא נחוץ כרגע".


דדיה הוצג כבר בחדרה, בבני לוד זועמים (אתר רשמי)

ובנושא משמח יותר עבור חדרה, החלוץ אסמי גומה חתם הערב (רביעי) על חוזה לעונה נוספת וימשיך בקבוצה. כעת העולה החדשה מקווה שגם הבלם יעקב אבבה יחתום על הארכת חוזה ויצטרף לאימון הבכורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי