פנרבחצ'ה ביקשה לשאול את ראיקוביץ' עם אופציית רכישה

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | מכבי תל אביב

הקבוצה הטורקית רצתה לצרף את השוער ונדחתה על ידי מכבי תל אביב. במועדון מאמינים כי המשא ומתן עם הקשר ההולנדי בן ריינסטרה יושלם בקרוב

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תקיים הערב בפולין את משחק האימון השני נגד אפואל ניקוסיה הקפריסאית (החל מ-18:55 בשידור ישיר בספורט2), כשהבעלים מיץ' גולדהאר אמור לצפות במשחק. אתמול נכח הקנדי באימון הערב של הקבוצה, מספר שעות לאחר שהגיע למחנה, שוחח עם המאמן ולאדן איביץ' ועודד את השחקנים.


במשחק הערב אמורים שני שחקני הרכש ז'איר אמאדור ואנריק סבוריט להשתתף, אחרי שאת ה-1:1 מול ארקה גדיניה החמיצו – הבלם הגיע למחנה האימונים לאיחור בשל חתונתו ואילו המגן רק חתם במועדון. על פי שחקנים בקבוצה, הבלם הפורטוגלי ז'איר הרשים בשני האימונים בהם נטל חלק.


ההמתנה כעת היא לסיום המו"מ מול הקשר ההולנדי בן ריינסטרה, המחזיק גם בהצעה מהפועל ב"ש. במכבי תל אביב מאמינים כי המו"מ יושלם בקרוב ותיבדק האפשרות לרשום אותו כישראלי, לאחר שנודע כי אשתו יהודייה. בימים אלו המנכ"ל בן מנספורד גם ממתין לתשובה של המגן אלי דסה להצעה שהועברה אליו לחתום על חוזה חדש ל-5 שנים. דסה נכנס לעונה האחרונה שלו בחוזה עליו חתם כשנרכש מבית"ר ירושלים ואם לא יאריך את חוזהו יוכל לעזוב בתום העונה ללא תמורה.



ריינסטרה. במכבי ת"א מאמינים שיצליחו לצרפו (Gettyimages)


השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' ונבחרתו סיימו את המונדיאל ברוסיה, כשראיקוביץ' יזכה לחופשה במהלכה יימשכו המאמצים המשותפים של מכבי ת"א וסוכניו של השוער למצוא לו מועדון באירופה. במכבי ת"א דחו מספר אפשרויות, בהם הצעה להשאיל את ראיקוביץ' לפנרבחצ'ה תמורת אופציה לרכוש אותו בסיום העונה. אפשרות דומה עלתה מול החלוץ וידאר קיארטנסון, אותה סירבה מכבי תל אביב לבצע. שכרו של קיארטנסון לעונה הקרובה הוא כמיליון יורו ובקריית שלום מבקשים למכור בדחיפות את השניים כדי להוביל רכש נוסף של זרים וישראלים.


הקשר הארגנטינאי/איטלקי כריסטיאן באטוקיו היושב על משבצת שחקן זר וישוב מהפציעה והניתוח ברצועות הברך רק בעוד כשבעה חודשים עשוי להגיע להסדר עם מכבי ת"א וכרטיס השחקן שלו יוקפא כדי לאפשר החתמה אחרת. בצוות המקצועי מעוניינים לצרף גם בלם זר, אולם בשלב זה עובדים על התיאום בין טיבי לז'איר שהתאמנו יחדיו רק ביומיים האחרונים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי