הפועל באר שבע פועלת לקדם את צירופו של דיא סבע

דיא סבע
דיא סבע | אריאל שלום

מלך שערי הליגה חולם לשחק בחו"ל אך נציגיו העבירו מסרים לאלופת שהיא בעדיפות ראשונה, אחרי מכבי נתניה. הצדדים בחנו אפשרות לטרייד במסגרתו אלונה ברקת תעביר לאייל סגל מספר שחקנים וסכום כספי

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע עדיין לא ויתרה על אופציית דיא סבע ומחפשת פתרונות יצירתיים כדי לקדם את העניינים. מלך שערי הליגה חולם על קריירה בחו"ל ונתן מנדט למספר סוכנים למצוא לו קבוצה מעבר לים. נבחנו עבורו אופציות בסין ובאירופה, כשבמקביל העבירו נציגיו מסרים שמבין הקבוצות הישראליות, באר שבע היא בעדיפות ראשונה, אחרי נתניה.


לספורט1 נודע כי אפילו נבחנה אפשרות לטרייד, ועיקרו מספר שחקנים מבירת הנגב תמורת סבע בתוספת סכום כסף משמעותי. התכנית מוקפאת כל עוד נמשכים המאמצים לשדך ליהלום קבוצה בחו"ל, כזו שלא תירתע מתג המחיר שהוצמד לרגליו – שני מיליון יורו. אפשרות נוספת שעלתה על הפרק מבחינת האדומים מבירת הנגב – רכישת מחצית מכרטיסו, בצירוף שחקן או שניים בהשאלה.


בינתיים במחנה האימונים בפולין הוחלט לאפשר לאדי סילבסטרה להמשיך להיבחן, לאחר הופעתו הבינונית אתמול בניצחון 0:1 על קיילצה. בשבת תתמודד באר שבע מול פוגון (שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1), והנטיה היא לפתוח עם הרכב חזק יחסית, מה שעשוי להקל על סילבסטרה להציג את יכולתו האמיתית. נשיאת המועדון, אלונה ברקת, נמצאת יחד עם הקבוצה במחנה האימונים וייתכן שתקדם מספר מהלכים, ביניהם הארכת חוזהו של השוער גיא חיימוב שחתום עד 2019. 



בתוך כך, איתמר שבירו, חלוצה הצעיר של האלופה, הושאל להפועל אשקלון לעונה אחת. שבירו מיוצג על-ידי סוכן השחקנים אבי נמני.

האלופה פועלת לצרפו. דיא סבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי