צפו בתקציר: בית"ר ירושלים פתחה עם 0:1 על בודפשט הונבד

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הקבוצה מהבירה החלה בהכנותיה למוקדמות הליגה האירופית, במשחק מול הקבוצה ההונגרית, מיקי סירושטיין כבש מקרוב (54) אחרי מחצית ראשונה בינונית. ללוזון מצפה עבודה רבה: "זה לא מהווה מדד, אבל תמיד נעים לנצח"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים פתחה הערב (שבת) ברגל ימין את הכנותיה הרשמיות לעונת 2018/19, כשגברה 0:1 על בודפשט הונבד, במשחק הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים בהונגריה, כל זאת על רקע אי הוודאות באשר לעתידה של הקבוצה ולכוונותיו של הבעלים אלי טביב.


המחצית הראשונה הייתה דלה באירועים ובית"ר רשמה במהלכה שתי הזדמנויות: באחת מהן בעט עידן ורד מחוץ לרחבה אך החטיא את המסגרת ובשנייה, סאבו בעט, השוער ההונגרי מנע שער. מיקי סירושטיין המחליף, קבע 0:1 בדקה ה-54, אחרי שאופיר קריאף בעט, הגנת ההונגרים הדפה וסירושטיין דחק בקלות מקרוב לרשת. בית"ר התגוננה בהצלחה בדקות האחרונות של המשחק, כשההונגרים חיפשו את שער השוויון. השוער המחליף תמיר ללו, מנע כיבוש.


המאמן גיא לוזון אמר אחרי המשחק: "אנחנו רק בתחילת הדרך, אנחנו בודקים את עצמנו, המשחק לא מהווה מדד להמשך אבל תמיד נעים לנצח, גם אם מדובר באימון. כפי שאמרתי, עבודה רבה עוד לפנינו". בהמשך המחנה תפגוש בית"ר את מזוקובשד המקומית שסיימה במקום השמיני בהונגריה ולסיום תערוך משחק אימון מול צ'אקבארי מהליגה השנייה. ב-12 ביולי תצא קבוצתו של לוזון לגיאורגיה למשחק הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, שם תפגוש את צ'יחורה סאצ'חרה שזכתה בגביע והעפילה למפעל.


עד כה בית"ר ירושלים נפרדה מאיתי שכטר, חן עזרא, קלאודמיר, בוריס קליימן, שון גולדברג, חן דילמוני, עופר ורטה וסתיו שושן. מנגד, הקבוצה צירפה את איתמר ניצן, קוויאר, אור אינברום, דין אקפי ומתן פלג.


הרכב בית"ר ירושלים
איתמר ניצן, מתן פלג, קרלוס קוויאר, טל כחילה, אור זהבי, דוד קלטינס, אריק סאבו, עידן ורד, עוזיאל פרדו, יעקב בריהון, יקוב סילבסטר. (שותפו: מיקי סירושטיין, אופיר קריאף, תמיר ללו).


מהלך המשחק

דקה 33: עידן ורד בעט חזק מ-17 מטרים, הכדור החטיא במעט את המסגרת. 


דקה 35: עוד הזדמנות לשער, אחרי שגז'דאג ההונגרי בעט חזק מחוץ לרחבה, ניצן קלט. 


דקה 45: סאבו בעט חזק מתוך הרחבה, השוער ההונגרי גרוף הדף מנע שער, הכדור הגיע אל פרדו שהחטיא מול שער ריק.


דקה 54, 0:1 לבית"ר ירושלים
: קריאף בעט לשער, הכדור נהדף והמחליף סירושטיין לא התקשה לדחוק מקרוב פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי