הפועל חיפה מתכוונת להילחם על תאריך משחק "אלוף האלופים"

ניר קלינגר ומאיר בן מרגי
ניר קלינגר ומאיר בן מרגי | אריאל שלום

בהנהלת מחזיקת הגביע לא אוהבים את הדחייה שקיבלו ממנהלת הליגה, שמובילה לקיום המשחק יומיים לאחר שתשחק במוקדמות הליגה האירופית: "נפעל בכל האפשרויות שעומדות לרשותנו". קלינגר יחפש מגן זר, נס זמיר ייבחן

(גודל טקסט)

ראשי הפועל חיפה זועמים על מנהלת הליגה על כך ששלחה תשובה שלילית לתלונתם לגבי משחק 'אלוף האלופים', שיתקיים יומיים לאחר המשחק של הקבוצה במסגרת הליגה האירופית. במועדון דורשים שממנהלת הליגה תפגין התחשבות, במיוחד לאור הרצון לאפשר לקבוצות הישראליות להגיע מוכנות למפעלים האירופיים. עוד הזכירו בהפועל חיפה שמשחק אלוף האלופים עשוי להוביל את הקבוצה לחצי גמר גביע הטוטו ולהוסיף כסף רב לקופת המועדון. "אנחנו לא מתכוונים לוותר ונפעל בכל האפשרויות שעומדות לפנינו בכדי לשנות את ההחלטה", אמרו בחיפה.

בינתיים, הקבוצה תמשיך באימוניה בישראל ובעוד יותר משבוע ימים תצא למחנה אימונים בהולנד. אגב, המאמן ניר קלינגר לא יחזור מהמחנה ישירות לישראל אלא יישאר באירופה ויצפה במשחק בין לאהטי הפינית ל-FH מאיסלנד שהמנצחת בו תפגוש את האדומים בסיבוב השני. במקביל, המאמן ממשיך לבדוק אופציות לחיזוק הסגל ונראה כי הוא מעדיף למצוא מגן שמאלי זר שיהיה הזר השישי של הקבוצה לצדם של השוער ארנסטס שטקוס, הבלם גבריאל תמאש והקשרים רסמוס סטויטדט, ריקי מיטרבסקי וראדו גינסארי שחתם על חוזה חדש בסוף השבוע.

בנוסף, בקבוצה מקווים לסיים את הסאגה סביב שאילתו של סוהיל ארמלי ממכבי תל אביב. חיפה תשמור לעצמה גם אופציה לרכוש את השחקן בתום עונת השאלה אחת. היום יצטרף לאימוני הקבוצה קשר הפועל פתח תקווה נס זמיר (27). השחקן היה מועמד להצטרף גם בחודש ינואר, אבל אז העסקה לא יצאה לפועל וכעת קלינגר יקבל החלטה בעניינו, כמו לגבי יתר הנבחנים. 

קלינגר. יישאר באירופה לאחר מחנה האימונים (אריאל שלום)
קלינגר. יישאר באירופה לאחר מחנה האימונים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי