בלגויה מילבסקי: שוחחתי עם קינדה, מקווה שהוא יישאר

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | דני מרון

המאמן המקדוני של מ.ס אשדוד ערך מסיבת עיתונאים לפתיחת עונת 2018/19 יחד עם הקפטן טום בן זקן שהוסיף: "עברנו עונה חד פעמית שלא תחזור על עצמה, נעבוד קשה כדי לשמור על הבית". דודו ביטון יגיע להתרשמות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד פתחה היום (ראשון) את אימוניה לקראת עונת המשחקים 2018/19 תחת המאמן בלגויה מילבסקי ועוזרו רוברט סטוינובסקי. הקבוצה צרפה את הקשר הגנאי לאונרד אווסו בן ה-21 ומימשה את האופציות להאריך את החוזים של חן עזריאל, יובל יעקובוביץ' ובן אל אדרי כשלפתיחת האימונים הצטרף גם החלוץ דודו ביטון, שיגיע להתרשמות הדדית ועשוי לחתום. גם הקשר יובל חליבה השייך לראשון לציון יצטרף לאימונים וינסה להרשים את הצוות המקצועי. הקשר הוותיק משה אוחיון שנפצע בשלהי העונה ונותח בברך פרש מכדורגל וישמש בתפקיד מקצועי במועדון.

עוד לפני כן ערכה הקבוצה מסיבת העיתונאים בנוכחות המאמן בובי מילבסקי והקפטן טום בן זקן. "אני שמח לחזור לאשדוד ולישראל אחרי 14 שנים", פתח ואמר המאמן, "היו לי כאן ארבע שנים נפלאות בעיר ועם המועדון הזה. עליתי ליורו הצעירות עם נבחרת מקדוניה, ורדאר סקופיה הוא המועדון הכי גדול במדינה ולקחתי איתו את כל התארים. הרגשתי שאני צריך מוטיבציה חדשה. אשדוד זה מועדון שאני אוהב, הבית השני שלי. אני שמח להיות כאן שוב".

המטרות: "לבנות בסיס של שחקני בית ולהתבסס על שחקנים מקומיים. הייתה לי הזדמנות לנתח הרבה משחקים של אשדוד מהעונה שעברה. אני חושב שיש כאן כישרון גדול, צעירים וגם שחקנים מנוסים. אנחנו חייבים לשנות כמה דברים כדי להשתפר ואני מקווה שנמלא את האצטדיון. ניתן 100 אחוז מעצמנו. לא אחליף שחקנים לפני שאראה אותם באימונים. דיברתי עם גדי קינדה ואני מקווה שהוא יישאר איתנו, הוא שחקן טוב ומוכשר".


מילבסקי ובן זקן במסיבת העיתונאים (דני מרון)

הקפטן טום בן זקן: "עברנו עונה חד פעמית, עצם זה שנשארנו בליגה זה הישג כי עברנו עונה קשה מאוד, עם תשעה שחקנים פצועים לקראת הסוף וחילופי מאמנים. אני בטוח שהעונה שעברה לא תחזור על עצמה ואנחנו רוצים לעשות עונה טובה יותר".

על כך שאביו ג'קי חזר: "יש אנשים שזה חשוב להם שתהיה להם דמות דומיננטית שאפשר לפנות אליה. זה כנראה עשה טוב (שהוא שוחרר ממאסר, א.ג). העונה שעברה לא תחזור על עצמה, נעבוד קשה כדי לשמור על הבית שלנו".

אם יש ממנו יותר ציפיות העונה: "כמובן שיש יותר ציפיות ואני מוכן לעבוד קשה, להוכיח ולקחת את הקבוצה קדימה. אנחנו צריכים לעשות עונה יותר טובה. על מטרות עוד מוקדם לדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי